Zagadjeni okeani 1U borbi za očuvanje okeana, adidas najavljuje proizvode od recikliranih materijala

Nemački proizvođač sportske opreme, adidas najavio je da će od 2016. godine u svoj asortiman uvesti i proizvode napravljene od recikliranih materijala, zahvaljujući saradnji sa „Parley for the Oceans“, grupom posvećenoj podizanju svesti o zagađenosti svetskih okeana.
U planu je da se do početka sledeće godine kreiraju materijali od recikliranog plastičnog otpada iz okeana, koje će adidas koristiti u izradi svojih proizvoda i na taj način doprineti projektu očuvanja životne sredine i zaštiti okeana. Zajedno, adidas Grupa i udruženje „Parley for the Oceans“ najavili su razvoj dugoročnog programa saradnje u borbi za zaštitu životne sredine, koji će imati tri segmenta: komunikaciju i edukaciju, istraživanje i inovacije i direktnu akciju protiv zagađenja okeana.
-Očuvanje okeana je tema koja dira u srce ne samo mene, već sve zaposlene u adidas Grupi – izjavio je Eric Liedtke (Erik Lidke), član izvršnog odbora adidas Grupe. – Sa partnerima „Parley for the Oceans“ u velikoj meri doprinećemo zaštiti životne sredine. Napravićemo materijale od recikliranog plastičnog otpada iz okeana koje ćemo integrisati u naše proizvode.
– Naši okeani su pred uništenjem i ostalo je vrlo malo vremena da ih spasimo. Niko ne može da reši ovaj problem sam. Svako od nas treba da bude deo ovog rešenja, a međusobna saradnja je magična formula – izjavio je Cyrill Gutsch (Ciril Guč) osnivač „Parley for the Oceans“. – Vrlo smo uzbuđeni zbog saradnje sa adidasom. Nećemo se fokusirati samo na stvaranje nove generacije dizajn koncepta, tehnologija, materijala i proizvoda, već ćemo u ovu akciju uključiti kupce, sportiste, dizajnere, glumce, muzičare i stručnjake iz oblasti zaštite životne sredine. Svi zajedno imaće priliku da iznesu svoje ideje i učestvuju u osmišljavanju inovativnih proizvoda popularnog sportskog brenda.
Strategija održivog razvoja adidas Grupe jeste da stalno gleda u nove i pametnije načine da svoje proizvode učini boljim. Ova saradnja će takođe dodatno ojačati veze kompanije sa potrošačima, omogućavajući im da kroz maloprodaju učestvuju u akcijama zaštite životne sredine i budu deo rešenja. U prvoj direktnoj akciji, adidas Grupa je odlučila da postepeno ukine upotrebu plastičnih kesa u svojim maloprodajnim objektima.
– adidas je 2014. godine svoj prvi „zeleni“ koncept održivog razvoja uveo u prodavnicu „HomeCourt“ u Nirnbergu – izjavio je Frenk Henke, potpredsednik adidas Grupe za globalna socijalna i društveno odgovorna pitanja. -Partnerstvo sa „Parley for the Oceans“ već nas je podstaklo na preispitivanje pojedinih poslovnih odluka. Prestanak upotrebe plastičnih kesa u našim prodavnicama je najbolji primer za to i prava stvar.

Povezana vest:  Opra Vinfri u emisiju dovodi Bobi Kristinu, ćerku Vitni Hjuston