Nastup hip-hopera okupio je veliki broj posetilaca na zatvaranju Pop Up radnje

COCA-COLA POP UP RADNJA ZATVORENA VELIKOM HIP-HOP ŽURKOM

Coca-Cola Pop Up radnja koja je prethodnih nedelju dana bila postavljena na Trgu Republike zatvorena je velikom hip-hop žurkom. Sjajnim performansom hip-hop grupa, plesača i grafiti crtača zaokružen je bogat zabavni program koji se prethodnih dana održavao ispred radnje i tako posetiocima pored odličnog šopinga pružio i dodatna iznenađenja.
Coca-Cola Pop Up radnja otvorena je 02. jula uz nesvakidašnju modnu reviju kojom su predstavljeni modeli odeće i aksesoara sa Coca-Cola potpisom. Ljubitelji ovog pića dobili su priliku da po prvi put u našoj zemlji kupe originalne odevne predmete, modne dodatke i druge brendirane detalje. Interesovanje fanova koji su želeli da kupe Coca-Cola odeću i druge detalje bilo je veliko te su tako neki od artikala iz bogate ponude rasprodati velikom brzinom. Devojkama su pažnju najviše privlačili Coca-Cola balzami za usne , dok se jači pol uglavnom odlučivao za majice.
Budući da je Coca-Cola Pop Up radnja u Beograd stigla kao deo rođendanskog poklona povodom proslave 100 godina staklene Coca-Cola flašice, dobre vibracije i slavljeničko raspoloženje obeležili su i prateći program. Posetioci Pop Up radnje imali su prilike da prethodnih dana nauče kako da upotpune svoj izgled nakon šopinga uz savete profesionalnih šminkera Maybelline New York, a organizovan je i mini koncert sa finalistima X Faktora. Ana Štajdohar i Vladimir Vuksanović su se na jedan dan našli u ulozi prodavaca u Coca-Cola Pop Up radnji kako bi pomogli akciju prikupljanja sredstava od prodaje za doniranje sportske opreme školama pogođenim prošlogodišnjim poplavama u Smederevskoj Palanci. Na simboličan način obeležen je i Međunarodni dan poljubaca sa poklonima za sve koji su se 6. jula zatekli u blizini radnje, a već sutradan su svi posetioci mogli da probaju svoje plesne veštine uz Just Dance.
Beograd je Coca-Cola Pop Up radnju ispratio na dalji put kroz Evropu velikom hip-hop žurkom sa brojnim plesačima, bendovima i grafiti crtačima koji su se pobrinuli za dobar provod Coca-Cola fanova.

Povezana vest:  Modni festival „Katapult” od 20. do 22. januara u Delta Cityju