Heineken Cities of the World campaign

Upoznajte Heineken® Insajdera u novoj „Cities“ kampanji

Vodeći svetski premium brend Heineken® predstavio je najnoviji nastavak veoma uspešne kampanje „Cities of the World“. Ovogodišnja kampanja nazvana je „Insajder“ i želi da inspiriše muškarce širom sveta da otkriju skrivene tajne svojih gradova i podele ih sa drugima.

„Pravi ‘građanin sveta’, onako kako ga vidi Heineken®, predstavlja gradskog insajdera, nekoga ko je u svakom trenutku spreman za avanturu, spreman da zakorači u neočekivano i zaista proživi ono što bilo koji grad na svetu može da pruži“, rekao je Đanluka Di Tondo (Gianluca Di Tondo), Globalni Senior direktor za Heineken® brend i dodao: „Tokom 2014. godine cilj naše kampanje ‘Cities of the World’ bio je da inspiriše i motiviše muškarce da napuste uobičajenu zonu udobnosti. Ovogodišnjim pristupom idemo korak dalje i podstičemo gradske insajdere da u provod povedu i društvo.“

Povezana vest:  Otvoren konkurs za 13.VIRTUS nagradu za filantropiju

Zahvaljujući svojim gradskim insajderima Heineken će i beograđanima otkriti veliki broj do sada neistraženih i malo poznatih mesta za uživanje, ali i zanimljivih priča koje predstavljaju deo istorije grada o kojima se jako malo zna. Do sredine septembra svi koji budu zainteresovani moći će da obiđu posebne gradske rute na koje će ih voditi Heineken® timovi, ali i da pokažu svoja omiljena mesta ili lokacije koje smatraju značajnim za život grada.

Povezana vest:  Pinkove zvezdice zatvorile rođendansko slavlje Stadiona

Kampanja Cities prvi put je pokrenuta 2014. godine kada je na 111 svetskih tržišta proizvedeno više od milijardu flašica u slavu 55 vodećih svetskih gradova. Tako je i Beogradu pripala čast da bude u društvu sa nekim od najuzbudljivijih gradova na svetu, kao što su Njujork, London, Rio de Žaneiro, Amsterdam ili Singapur.

U televizijskoj reklami koja prati ovogodišnju kampanju vidimo kako je opušteni insajder „spasao“ grupu turista od dosadnog obilaska Pariza i poveo ih na nezaboravno putovanje, pružajući im iskustvo koje će radikalno izmeniti njihovu posetu gradu. Poveo ih je u dinamičan obilazak Monmartra na staromodnim skuterima, posetili su tajanstvene žurke u Katakombama i završili na bini plešući kan-kan.

Povezana vest:  UNICEF U SARADNJI SA TELENOROM DODELIO NAGRADE NOVINARIMA ZA IZVEŠTAVANJE O PREVENCIJI DIGITALNOG NASILJA NAD DECOM

Kampanju Insajder moći ćete da pratite na različitim društvenim mrežama, a za Twitter je kreirana i revolucionarna @wherenext platforma koja će svim korisnicma davati preporuke za mesta u gradu na kojima je u tom trenutku najbolji provod. Reklamu možete pogledati na zvaničnom Heineken®’ YouTube kanalu.