Beer Fest 2014 - panorama sa bine

Besplatan prevoz vozilima GSP-a za posetioce Belgrade Beer Festa

Belgrade Beer Fest je festival koji, od svog osnivanja, organizuje i sprovodi društveno odgovorne akcije koje promovišu odgovornu konzumaciju alkoholnih pića i podizanje nivoa bezbednosti posetilaca festivala.
Društveno-odgovorne pivske kompanije, takođe ulažu značajna sredstva u sprovođenje akcija kroz koje posetiocima Beer Festa omogućavaju bezbedan i besplatan dolazak i povratak sa festivala, kao i podizanje svesti o opasnosti vožnje automobila pod dejstvom alkohola.
Kompanija HEINEKEN Srbija pobrinula se da svi posetioci mogu opušteno da uživaju u vrhunskom pivu i odličnoj muzici, a da pri tom bezbedno stignu kući. Treću godinu zaredom u saradnji sa GSP Beograd, kompanija organizuje akciju „Društvo, ko vozi kući“.
Svih pet dana trajanja festivala na 4 linije, koje su produžene u odnosu na prethodne godine, sa polascima na svakih pola sata, autobusi će besplatno prevoziti posetioce Beer Festa u periodu od 19.30 do 02.30h. Posetioci će imati besplatan prevoz u oba smera, a stajališta će biti na sledećim ključnim tačkama:
Linija 1 – Ušće do Trga Republike
Linija 2 – Ušće preko Glavne železničke stanice i Sajma do Bioskopa Šumadija
Linija 3 – Ušće preko GO Novi Beograd do TC Piramida
Linija 4 – Ušće preko Studentskog grada i Zemunske bolnice do Keja oslobođenja.
Detaljne informacije o redu vožnje vidljive su na polaznim autobuskim stanicama kod Beer Festa, web sajtu GSP-a, u sredstvima javnog informisanja, a od ove godine i u okviru aplikacije za pametne telefone pod nazivom „Heineken Srb“. Pored reda vožnje, aplikacija sadrži i ostale važne informacije, kao što su muzički program Beer Festa i telefoni za hitne slučajeve.
Takođe, u okviru akcije „Kad pijem, ne vozim“, koju na festivalu sprovodi Apatinska pivara, svi posetioci će moći da učestvuju u edukativnoj igri koja ukazuje na opasnosti i posledice vožnje automobila pod dejstvom alkohola. Uz pomoć „pijanih naočara“, koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola, posetioci će pokušati da uz pomoć daljinskog upravljača provozaju mali auto određenom stazom i ako uspeju da stignu do cilja dobijaju zanimljive poklone.

Povezana vest:  Dragan Vurdelja i Severina ostvarili saradnju za Harper's Bazaar