Globalni Peter Druker Forum 2015

Globalni Peter Druker Forum 2015 i čovek u digitalnom dobu

Ovogodišnji Globalni Peter Druker Forum održava se sedmi put u Beču, a glavna tema je „Insistiranje na čovečnosti – rukovođenje u digitalnom dobu“. Forum će se održati 5. i 6. novembra u Dvorani nauke u Beču i baviće se međusobnim odnosima eksponencijalnog digitalnog napretka i neizostavnih ljudskih vrednosti u privredi i društvu.

Da li se u menadžmentu još uvek radi o ljudima, da li postoji opasnost da nas zamene mašine, da li će skupovi podataka, analiza veb-stranica i veštačka inteligencija preuzeti primat u naučnom radu i menadžmentu, da li nova digitalna infrastruktura menja temelje našeg ekonomskog poretka i koju ulogu bi trebalo da ima javni sektor u ovoj žestokoj transformaciji su samo neka od suštinskih pitanja kojima će se baviti učesnici konferencije.

Povezana vest:  Olga Kirilenko zaštitno lice nove PANTENE Aqua Light kolekcije

Na uzbudljivoj i kvalitetnoj diskusiji učestvovaće vodeći međunarodni menadžmentski mislioci i praktičari među kojima su Henri Mincberg, Čarls Hendi, Šeri Turkl, Tom Davenport, Rita Mek Grat, Rozen Somerson, Klaudio Fernandez-Araos, Tami Erikson, Jozef A. Maćarielo i Đanpjero Petriljeri.

Na panelu generalnih direktora ključnim pitanjima se bave Dambisa Mojo (Global Economist), Ruimin Džang (Haier Group), Rik Goings (Tupperware Brands), Šarl Eduard Bue (Roland Berger) i Džim Kin (Steelcase). Diskusije vode Adi Ignacius i Džulija Kirbi (Harvard Business Review), Endrju Hil i Džilijan Tet (Financial Times), Bil Fišer (IMD) i Santijago Iniguez (IE Business School).

Povezana vest:  Poslednji dani raspusta na omiljenom gradskom klizalištu

Globalni Peter Druker Forum se od svog osnivanja 2009. godine povodom stogodišnjice rođenja Petera Drukera etablirao kao vodeća konferencija o menadžmentu u svetu. Održava se jednom godišnje u Beču u organizaciji neprofitne organizacije „Peter Drucker Society Europe“ da bi produbila i poboljšala razumevanje menadžmenta i njegove esencijalne uloge u današnjem društvu.