PG and Divac Foundation 2

Procter & Gamble i Fondacija Divac po drugi put udružili snage, kako bi na direktan način podržali napore Srbije za pomoć izbeglicama sa Bliskog istoka

Procter & Gamble, kompanija koja se nalazi iza poznatih brendova koje svakodnevno koristimo kao što su Pampers, Always, Oral B, Ariel, Gillette and Head & Shoulders i Fondacija Ana i Vlade Divac još jednom su udružili snage, ovog puta kako bi pružili podršku izbeglicama koje dolaze u Srbiju nakon gubitka svojih domova usled nasilja i rata koji vlada na Bliskom istoku. Sa više od 401.959 hiljada ljudi koji su zatražili azil u Srbiji, i više od 5.000 osoba koje ulaze u zemlju na dnevnom nivou, svaka pomoć i podrška je dobro došla. Samo godinu dana nakon partnerstva povodom pomoći porodicama i institucijama pogođenim poplavama u Srbiji, P&G i Fondacija Ana i Vlade Divac započinju program sa ciljem omogućavanja dostupnosti medicinskih usluga, skrovišta i higijenskih zaliha za izbeglice koje dolaze u našu zemlju.
U okviru ove saradnje kompanija P&G je donirala Fondaciji Ana i Vlade Divac sredstva u iznosu od 50.000 američkih dolara za nabavku, opremanje i ljudstvo za 6 mobilnih jedinica čija je namena pružanje zdravstvenih pregleda, distribucija humanitarne pomoci ili privremeni smeštaj za najugroženije. Mobilne jedinice su trenutno postavljene u Dimitrovgradu, ali ih je moguće prebaciti na bilo koju drugu lokaciju ukoliko se ukaže potreba.
Pored navedenog, kompanija P&G je obezbedila i donirala higijenske i dnevno potrebne proizvode koje mobilni timovi Fondacije Ana i Vlade Divac distribuiraju izbeglicama na tri lokacije, u Beogradu, Šidu i Dimitrovgradu, a prošle nedelje u Beogradu su i zaposleni kompanije P&G lično radili pakovanje i distribuciju paketa pomoći. Ovaj trenutni odgovor i mobilnost doprinosi pristupačnost svakodnevno potrebnih proizvoda poput pelena i vlažnih maramica, šampona i sapuna, higijenskih uložaka i brijača, pasta za zube i deterdženata, svima kojima su neophodni.
„U osnovi DNK naše kompanije je iskrena pomoć i podrška zajednicama u kojima živimo i radimo. Izbeglička kriza je izuzetno ozbiljna i multidimenzionalna i zahteva pomoć svih nas. Gubitak doma nas posebno dotiče, naročito imajući u vidu da je naš fokus upravo na domu i porodičnoj nezi. U skladu sa tim, reagovali smo odmah udružujući snage sa drugima koji imaju isti cilj“ izjavila je Cornelia Sofronie, menadžer za komunikacije kompanije P&G. „Po drugi put u Srbiji, zajedno sa našim partnerima iz Ana i Vlade Divac Fondacije nadamo se da ćemo doneti veru u bolje sutra onima koji su izgubili svoje domove.“ dodala je g-dja Sofronie.
„Izuzetno nam je drago da nastavljamo saradnju sa našim partnerom, kompanijom P&G i da i ovog puta zajedno pomažemo onima kojima je pomoć neophodna. Izbeglicama koje prolaze kroz našu zemlju sa Bliskog istoka na putu ka EU potrebna je pomoć svih nas kako bi što je moguće lakše podneli i izdržali put kojim su krenuli bežeći od rata i nasilja u svojim zemljama“ – izjavila je Ana Divac ispred Fondacije Ana i Vlade Divac.

Povezana vest:  Springfield predstavlja novu Zero Gravity kampanju za jesen-zimu ‘19