Taste the Feeling 01

Koka-kola lansirala novi slogan „Taste the Feeling“

Kompanija Koka-kola otkrila je novi pravac u svojoj globalnoj marketing strategiji i širom sveta lansirala slogan „Taste the Feeling“ (okusi osećaj). Nova kampanja lansirana je i na domaćem tržištu istovremeno kada i u celom svetu, čime je pokazan objedinjeni marketinški pristup ka svim tržištima. 
Kako navodi u saopštenju, užitak ispijanja Koka-kole čini da svaki običan trenutak postane poseban. 
Prvi put u svojoj istoriji svi napici koji nose naziv Koka-kola ujedinjeni su u jednoj globalnoj kreativnoj kampanji pod sloganom „Taste the Feeling“, koji će nakon sedam godina zameniti „Open Happines s“.
Kako je poručio generalni marketing direktor kompanije Kola-kola Markos De Kinto kreativna vizija iza slogana „Taste the Feeling“ vraća sam proizvod u fokus.
Takođe, novom kampanjom kompanija Koka-kola još jednom ističe svoju posvećenost da potrošačima ponudi širok izbor proizvoda iz Koka-kola portfolia koji u potpunosti odgovaraju njihovom ukusu, načinu života i ishrani.
Kampanja „Taste the Feeling“ poručuje da užitak ispijanja bilo kog Koka-kola napitka predstavlja jednostavno zadovoljstvo koje može učiniti sasvim obične životne trenutke potpuno posebnim, rekao je de Kinto.
Istovremeno sa objavljivanjem novog slogana, javnosti je predstavljeno i šest novih reklama na kojima su radile najveće svetske kreativne agencije, kao i fotografije koje će pratiti kampanju u medijima i na bilbordima, a za koje su bili zaduženi poznati modni fotografi Gaj Aroš i Naćo Riči.
Kokla-kola je prepoznatljiva i po svom muzičkom potpisu koji nije izostao ni ovoga puta, te će ovu kampanju pratiti numera koju je uradio globalno popularni švedski muzički producent i di-džej zvezda- Avići.

Povezana vest:  IT sektor kao nova prilika za zapošljavanje osoba sa invaliditetom