Na međunarodnom Festivalu kreativnosti „Cannes Lions“ adidas Originals je za Future kampanju ove godine osvojio dva zlatna i dva bronzana Lava, što dovoljno govori o posvećenom radu ovog brenda koji prevazilazi granice industrije, kako bi se oblikovala kultura na drugačiji način.

Zlatni Lav za muziku u kategoriji Entertainment Lion for Music, koji se od ove godine dodeljuje prvi put, adidas Originals je dobio za najbolje partnerstvo muzike i brenda (Best Music/ Brand Partnership), dok je drugi zlatni Lav iz kategorije Filma osvojio za najbolju originalnu muziku (Best Use of Original Music).

Povezana vest:  Pokrenut konkurs „Žena za sva vremena“ i „Gazdarica“

Bronzani Lav iz kategorije Dizajna, ovaj prestižni brend je dobio za kreativno rešenje sa tri crte, a drugi za muzički video kao najbolju integraciju brenda (Best Brand/Product Integration).

Prema rečima predstavnika Festivala: „Lions Entertainment istražuje načine na koje talenat i storytelling mogu da učine da sadržaj postane kulturno prihvaćen. Otkrivaju probleme koji usporavaju napredak i slave rad pronalazeći način da idu napred. Lions Entertainment je novi događaj na Festivalu gde brendovi, agencije i kompanije iz sveta zabave mogu da se fokusiraju na stvaranje izvanrednog kreativnog rada zajedničkim snagama.“

Povezana vest:  Beograd domaćin internacionalne izložbe posvećene Svetskom prvenstvu u fudbalu