Karlie Kloss i Jourdan Dunn ponovo su udružile snage za italijanski brend Liu Jo – dva super-social top modela zvezde su kampanje jesen/zima 2016. Jourlie, kako jedna drugu nazivaju, su prave prijateljice koje razumeju jedna drugu kako u stvarnom životu tako i na setu i savršeno su ovekovečile novi, veoma važan LIU JO koncept za predstojeću sezonu #strongtogether.

Snažna potpuno nova tvrdnja, konzistentna je sa dušom brenda i predstavlja najveću evoluciju u odnosu na prethodnu #viceversa. #Strongtogether je zasnovana na jedinstvenoj i posebnoj snazi žene, vrednosti prijateljstva koje se pretvara u podršku i deljenje. Kao što je slučaj između dva modela, dva profesionalca, dve žene koje pokazuju na koji način veza može biti jača i definisanija, i pretvara se u nešto jedinstveno i veoma retko. Dokaz za to je da ste #zajednojače.

Povezana vest:  Drugi rođendan Immo Outlet Centra

„Podržavamo jedna drugu, sve vreme. Ponekad, kao žene, smo jače nego što mislimo. Mnogo je lakše da pobeđujemo zajedno“, istakle su zvezde kampanje.   

Kampanja je nastala u Londonu aprila 2016. godine a ovekovečio ju je američki fotograf Christian MacDonald. Fokus je na dvema manekenkama, a atmosfera je topla, gotovo domaća, dok se prirodnost Karlie i Jourdan reflektuje na miks elegatnog i modernog, easy-chic i sofisticirane ženstvenosti. U ovoj sezoni, Karlie i Jourdan rade zajedno kao muzički duo u fotografijama za Black Label, tj. glavnu kolekciju. Jourdan je glavna zvezda za liniju White Label, dok će Karlie nositi teret Blue Denima, koji je ovog jula lansirao potpuno novi model Amazing Fit, novi bi-stretchy Bottom Up koji ima savršen kroj, neverovatno obllikuje i naglašava siluetu, ističući seksipil i obline.

Povezana vest:  Inspekcija ispituje Fly Fly travel jer putnici ne mogu da putuju sa već plaćenim kartama