Communis najkreativnija agencija godine

Nebojsa_Bradic_Ivan_Stankovic_Veran_MaticUdruženje ekonomskih propagandista Srbije dodelilo je nagrade za 2009. godinu među kojima je agencija za integralne marketing komunikacije Communis dobila ukupno 10 nagrada, od toga sedam prvih.U kategoriji kontinuiranog i primerenog korišćenja tržišnih komunikacija, Communis je osvojio prvo mesto kampanjom za Aqua Viva Hydroactive čije je zaštitno lice naša najbolja teniserka Jelena Janković. BTL Communis-a osvojio je dve prve nagrade i to u kategoriji profitnih kampanja za Amstel („Amsteldan“) i u kategoriji neprofitnih za kampanju Fonda Dr. Zoran Đinđić. U kategoriji vizuelnog identiteta kampanja za Fond Dr. Zoran Đinđić osvojila je prvo mesto.Priznanje za kreativnu upotrebu medija još jednom stavlja Communis na prvo mesto, dok je priznanje za neprofitan “On-line” projekat doneo Communisu i veliko zadovoljstvo u radu na internet prezentaciji posvećenoj životu i delu najveće srpske umetnice XX veka Milene Pavlović Barilli – http://www.milenapavlovicbarilli.rs/. Dodeli ove nagrade prosustvovao je i Nebojša Bradić, ministar kulture Srbije. Communis je posebno ponosan prvom nagradom za projekat u funkciji struke – blog na kojem se predstavljaju i analiziraju najnoviji komunikacijski trendove i primeri koje smatramo dobrim i drugačijim. Blog je dostupan na adresi http://dobroidrugacije.blogspot.com/
O uspehu agencije Communis i kreativnoj filozofiji koja mami simpatije javnosti, kreativni direktor Nebojša Krivokuća kaže: -Ovo je sjajan uspeh za čitavu agenciju i dokaz da isključivo “dobra i drugačija” komunikacija donosi dobre rezultate. Do “dobrog” dolazimo zdravim rasuđivanjem i valjanim shvatanjem činjenica, do „drugačijeg“ – hrabrošću i lepom količinom pozitivne otkačenosti, koju ne sputavamo. Ovo je takođe dokaz da je moguće kreirati kampanje koje su očigledno zanimljive iz kreativnog aspekta, a čiji su tržišni rezultati takođe fenomenalni.

Povezana vest:  Džordž i Amal Kluni žele da usvoje dete