Najlepši jesenji izlog 2009.

– Ova akcija traje već šest godina i izuzetno je značajna jer je jedna u nizu onih koje podstiču preduzetništvo u Beogradu. Važna je i zbog očuvanja imidža grada jer je Beograd metropola po svim karakteristikama, kako kulturnim tako i privrednim. Beograd ne treba da bude poznat samo po tome što je u njemu dobra zabava već treba da bude i grad kulture, dobre trgovine i poslovanja. Zato je velika pomoć svih onih koji učestvuju u ovoj akciji, a u isto vreme i podsticaj za druge da se priključe – kazao je Ožegović.
Predsednica komisije, koju je formirao gradonačelnik Beograda, Katarina Bosnić istakla je da je osnovni kriterijum bio da se izlog prodavnice dekoriše u Beogradu, a ne da je „naručen” iz inostranstva, kao i da su ove godine u konkurenciji bili svi izlozi bez obzira na poziciju, to jest nisu morali da budu okrenuti ka ulici. Akcijom Najlepši jesenji izlog u Beogradu 2009. obuhvaćeni su bili svi izlozi bez obzira na veličinu prodavnice i vrstu robe koja se prodaje, kao i izlozi iz oblasti kulture. Pri ocenjivanju i izboru najlepših izloga, komisija je imala zadatak da posebno obrati pažnju na uređenost izloga prodavnica koje rade nedeljom od 10 do 17 časova. Na ovaj način promoviše se akcija i daje podrška privrednicima čije prodavnice rade i nedeljom. Današnjem događaju u Skupštini grada prisustvovala je Stanija Višekruna, zamenica gradskog sekretara za privredu.
