NIVEA VISAGE službeni partner Evrovizije 2010
ESC10_Small_Main_Logo1_BlacEuropean Broadcasting Union (EBU) je 24.decembra objavila svoje partnerstvo s Beiersdorf Groupom i brendom NIVEA VISAGE za Eurovision Song Contest 2010 u Oslu, Norveška.
Nivea je jedan od vodećih svetskih proizvođača sredstava za ličnu negu i styling i igra jednu od ključnih uloga u Beiersdorf Group portfoliu. Kroz partnerstvo s Evrovizijom NIVEA VISAGE je dobila mogućnost da bude učesnik velikog događaja, biće još bliža medijima a i tu je niz novih medijskih prava. Ključ kampanje i sponzorstva biće oko NIVEA VISAGE YOUNG linije, s fokusom na teritoriju Rusije i Istočne Evrope.
-EBU je veoma srećan što može da pozdravi Beiersdorf Groupu, a posebno marku NIVEA VISAGE, što se pridružila omiljenom TV showu Evrope. Već 100 godina, Evropa i svet znaju za NIVEU i njene proizvode kao i kvalitet koji oni predstavljaju. Ovo partnerstvo ponovno naglašava snagu Evroviziji kao najveće evropske komunikacione platforme za muziku i zabavu –izjavio je Bjørn Erichsen, direktor Eurovision TV.
-NIVEA VISAGE YOUNG ima izuzetno zadovoljstvo da se pridruži ovom visoko kreativnom projektu! Slogan brenda “ Ti si zvezda s NIVEA VISAGE YOUNG” savršeno se slaže sa pesmom Evrovizije koja nam svake godine predstavlja i pokazuje nove evropske zvezde. NIVEA VISAGE YOUNG nacionalni projekati otvaraju svet zabave i uzbuđenja za devojke. NIVEA VISAGE YOUNG linija je posebno dizajniran za devojke da pruži njihovoj kož lepotu i zdrav izgled i da pruži predivan osećaj kako bi se svaka devojka osećala kao zvezda – istakao je PR Nivee.
Sporazum, koji je deo međunarodne marketinške platforme koju je razvio EBU-a, ugovorio je TEAM (Television Event and Media Marketing AG) sa sedištem u Luzernu, Švajcarska. T.E.A.M. je svetski ekskluzivni marketing partner za Eurosong od 2004 i Mediaedge: cia Moskva (svetska medijska agencija Beiersdorf Group od 1999.)
Evrovizija ima bogatu tradiciju i nasleđe, datira iz 1956,pa je bez sumnje omiljeni evropski televizijski zabavni program. To je jedan od retkih istinskih pan-evropskih televizijskih programa koji se prenosi uživo putem mreže Eurovision satelita, u udarnom terminu a izbor gleda oko 125 miliona gledalaca širom Evrope i sveta.
Dve polufinalne večeri Eurovision Song Contest 2010održaće se 25. i 27. maja, a finale je na program 29. maja u Oslu, Norveška. Očekuje se da će učestvovati oko 40 zemalja.

Povezana vest:  Dr.Oetker novogodišnji karavan krenuo na put po Srbiji