Parfois nova kampanja jesen-zima 2018/19 je stigla i priprema nas za hladne i sive dane koji su pred nama. Inspiracija „Iconic“ koncepta su osamdesete godine koje se ističu zbog velikih ikona koje su se pojavile u toj deceniji.

U današnje vreme moda i društvo su prepuni nostalgije, a novosti, promene i budućnost koja brzo postaje sadašnjost uvek je bilo teško prihvatiti. Upravo zbog toga, Parfois kampanja predstavlja ženu koja je znatiželjna i zainteresovana da istražuje i posmatra dogođaje oko sebe. Ona menja svet u kome je rođena i u kome živi, utiče na kritike i prepreke koje su joj prethodne generacije i savremeno društvo stavili na put. Na taj način se stvara ikona.
Upravo ova kampanja nastoji da pokaže da svako od nas može biti ikona. Ova žena bez pitanja malo po malo potvrđuje da je ovo njen svet i njeno vreme i da je sa jakim stavom postala uticajna.  Ona se okreće prema budućnosti, promenama,  a drugi je podižu na pijedestal.
Parfois nova kolekcija takođe, je inspirisana uticajima u društvu. Karirani dezeni vraćaju se sa osvetom i možete ih pronaći na torbama, šalovima i odeći. Animal print poput zmijskog i leopard dezena daju posebnu notu na cipelama i torbama sve to uz metalik i antilop detalje. Ova kolekcija mix je raznih stilova: duge suknje koje se nose uz torbice oko struka i patika ukrašenih nakitom. Total look još uvek je ključ stila, a paleta boja je raznovrsna: kaki, senf žuta, tamnocrvena, crna, jarko roza i plava okupljene su zajedno kako bi razvedrili sive dane.
Parfois pokazuje kako možemo da se istaknemo svaki dan sa vrlo jednostavnim stavom. Ikona dolazi iz nove interpretacije koncepta „Iconic“ dajući mu novo značenje i merilo, pokazujući da veličina ne čini ikonu, nego je čini njena verodostojnost, uticaj i sposobnost stvaranja prekretnica u svom ali i životima drugih.

Povezana vest:  Zašto žene ređe doživljavaju orgazam od muškaraca

Nova kolekcija dostupna je u Parfois i Sportina radnjama.