Ovog aprila, kompanija Nestlé zajedno sa svojim brendom NESCAFÉ 3in1, ponovo je pružila mogućnost mladima da pokažu svoj talenat i osvoje nagradu u iznosu od čak 2019 evra za dalje usavršavanje. Nagradni konkurs NESCAFÉ 3in1 Generacija ovog puta okupio je preko 116 mladih naučnika, matematičara, sportista, umetnika, copywritera, dizajnera, glumaca, režisera, animatora, muzičara, YouTubera i šminkera od 16 do 26 godina. Svi oni marljivo su prijavljivali svoje talente do 27. aprila i sada je došlo vreme za glasanje. Zato posetite sajtwww.nescafe3in1generacija.com i podržite svoje favorite.

Povezana vest:  FRUVITA PREDSTAVILA PROCESE PRERADE VOĆA I PROIZVODNJE SOKOVA

Glasanje publike trajaće sve do 1. juna, a svi zainteresovani mogu da daju najviše jedan glas na sajtu konkursa uz pomoć Facebook profila. Broj glasova koji svaki od prijavljenih videa ima, kao i  rang lista najbolje plasiranih, biće odmah vidljivi na sajtu. Podršku mladim talentima mogu pružiti i svi ljubitelji NESCAFÉ 3in1 i NESCAFÉ 2in1, kupovinom ovih proizvoda, prilikom koje se deo sredstava izdvaja upravo za nagrade koje će biti uručene pobednicima konkursa.

Povezana vest:  CeraVe: Svetski dermakozmetički brend konačno dolazi u Srbiju!

Koliko je učesnicima u ovoj fazi neophodna podrška svih nas, svedoče i prošlogodišnje pobednice. Mlade naučnice Olja Šovljanski i Irena Stolić, ovim povodom izjavile su da im je pomoć prijatelja i kolega i podrška online zajednice predstavljala pravi „vetar u leđa“ i motivaciju da se bore do kraja. One apeluju na sve učesnike da share-uju svoj video i šire priču o svom talentu dalje, a publiku pozivaju da podrže kandidate i glasaju.

Povezana vest:  MOJA KARTICA VOJVOĐANSKE BANKE VRAĆA JOŠ VIŠE NOVCA TOKOM JUNA

Po završetku prve faze glasanja, NESCAFÉ žiri će od kandidata sa najvišim brojem glasova, odabrati učesnike koji će osvojiti nagrade i postati deo druge NESCAFÉ 3in1 Generacije.

Podsećamo, nagradni konkurs NESCAFÉ 3in1 Generacija jedan je od projekata kojim kompanija Nestlé pokazuje svoju posvećenost kreiranju perspektivnih lokalnih zajednica. Nestlé, kroz svoje projekte i svakodnevno poslovanje, na brojne načine pomaže mladima da završe obuke, steknu prilike za zaposlenje i dodatne veštine, pa samim tim daju pozitivan doprinos svojoj okolini.