Wizz Air, jedna od avio-kompanija sa najvećom stopom rasta u Evropi, pokreće godišnje takmičenje za studente – WIZZ takmičenje za mlade. Ovo međunarodno takmičenje poziva studente da pokažu svoje poslovne sposobnosti, kritičko razmišljanje i veštine rešavanja problema tako što će odgovoriti na poslovni izazov iz realnog života koji će postaviti Wizz Airov liderski tim.

U okviru ovogodišnjeg takmičenja će studenati predstaviti kreativnu, inovativnu i jedinstvenu ideju koja se može integrisati u Wizz Airovu strategiju održivosti i tako pomoći da WIZZ i dalje bude najekološkija avio-kompanija u Evropi.

Povezana vest:  NBA i brend "nana-nana" lansiraju kolekciju torbi inspirisanih NBA timovima, dostupnu u Evropi od sutra 

Studentski timovi treba da se prijave na https://www.wizzyouthchallenge.com/ do 1. septembra 2019, nakon čega će preko tog sajta primiti dalje detalje o takmičarskom procesu. Kandidati u užem izboru za finale će biti pozvani da predstave svoju ideju Wizz Airom najvišem menadžerskom timu Budimpešti 14. i 15. oktobra 2019. godine.

Pobednici će osvojiti besplatna putovanja širom Wizz Airove velike mreže od preko 650 linija do 147 destinacija tokom cele godine, a njihova ideja će biti sprovedena u poslovnoj praksi kompanije. Drugoplasirani i trećeplasirani timovi će osvojiti povratnu kartu do WIZZ destinacije po svom izboru.

Povezana vest:  Paris Hilton uhapšena zbog droge pa puštena na slobodu

Za više informacija o WIZZ takmičenju za mlade, posetite www.wizzyouthchallenge.com.

„WIZZ takmičenje za mlade pruža studentima jedinstvenu priliku da zaista utiču na rešavanje realnog poslovnog problema. Učesnici će dobiti šansu da steknu profesionalno iskustvo, kao i priliku kakva se događa jednom u životu da nauče mnogo toga o avio-industriji i čuju savete i smernice od menadžementa Wizz Aira.

Povezana vest:  Twilight Srbija & The English Book organizuju takmičenje

„Održivost je oblast kojoj mi u WIZZ-u pristupamo veoma ozbiljno i ponosimo se titulom najekološkije avio-kompanije u Evropi. Stalno tragamo za inovativnim idejama i rešenjima koji dopunjavaju naše postojeće inicijative u oblasti održivosti i zato je najbolje da se okrenemo evropskim biznis liderima budućnosti”, izjavio je Stiven Džons, zamenik generalnog direktora Wizz Aira.