„Rosa je uvek tu da podrži ono što je zaista važno, a to je zdravlje mama, beba i cele porodice. Ona već deceniju pruža podršku dojenju i to osnivanjem tri banke humanog mleka, otvaranjem Rosa škole roditeljstva u 20 gradova, a trenutno uz platformu podrške dojenju i pokret Beba bira gde pruža pomoć majkama u samim porodilištima, ali i van njih. U okviru ovog programa smo tako i kroz istraživanje koje je sproveo Centar za mame saznali da trećina mama u Srbiji nikada nije dojila bebu u javnosti jer ih je sramota, a da su mame koje jesu dojile u javnosti to činile isključivo na prihvatljivim mestima, poput parkova i igrališta za decu. Čak devedeset odsto mama je reklo da nedostaje veća podrška javnosti mamama koje žele da doje. Svesni smo da je neophodno ohrabriti mame i pružiti im veći podsticaj da doje gde god i kad god to beba poželi i zato smo uvek uz njih, a sve u cilju da se broj dojenih beba u Srbiji poveća”, rekla je Jovana Milovanović, brend menadžer kompanije Rosa.
Beba bira gde na Nacionalnoj nedelji dojenja
Related Posts
Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.
Leave A Comment