„Rosa je uvek tu da podrži ono što je zaista važno, a to je zdravlje mama, beba i cele porodice. Ona već deceniju pruža podršku dojenju i to osnivanjem tri banke humanog mleka, otvaranjem Rosa škole roditeljstva u 20 gradova, a trenutno uz platformu podrške dojenju i pokret Beba bira gde pruža pomoć majkama u samim porodilištima, ali i van njih. U okviru ovog programa smo tako i kroz istraživanje koje je sproveo Centar za mame saznali da trećina mama u Srbiji nikada nije dojila bebu u javnosti jer ih je sramota, a da su mame koje jesu dojile u javnosti to činile isključivo na prihvatljivim mestima, poput parkova i igrališta za decu. Čak devedeset odsto mama je reklo da nedostaje veća podrška javnosti mamama koje žele da doje. Svesni smo da je neophodno ohrabriti mame i pružiti im veći podsticaj da doje gde god i kad god to beba poželi i zato smo uvek uz njih, a sve u cilju da se broj dojenih beba u Srbiji poveća”, rekla je Jovana Milovanović, brend menadžer kompanije Rosa.

Povezana vest:  Povratak “Oskara popularnosti”