Bora MiljanovicUniversal Media proslavila kraj još jedne uspešne godine

 

Biljana Kolakovic direktor Universal_ Media sa Irenom Misovic i Danijela TadicJedna od vodećih agencija za planiranje i zakup medija, Universal Media, proslavila je uspešan kraj 2010. godine u društvu predstavnika medija, klijenata  i prijatelja. U klubu Molokini okupio se veliki broj javnih ličnosti iz sveta kulture, zabave, sporta i medija koji su se u sjajnoj atmosferi opustili i zabavljali do kasno u noć.

Povezana vest:  Koliko Deda Mrazu treba vremena da isporuči sve poklone?

– Na kraju još jedne uspešne godine okupili smo sve ljude koji su doprineli da u ovim teškim i kriznim vremenima uspešno završimo godinu. Želja nam je bila da se posle zahuktalih dana kada smo češće komunicirali putem telefona i mejlova, vidimo i zajedno uživamo, veselimo i proslavimo kraj ove godine – izjavila je Biljana Kolaković, generalni direktor Universal Media.

Povezana vest:  Šest godina Kulturnog centra GRAD

Srdjan SaperUniversal Media na srpskom tržištu posluje uspešno od 1997, prvo kao deo agencije McCannErickson, a od 2005. kao samostalna agencija za planiranje i zakup medijskog prostora. Universal Media je deo globalne mreže Universal McCann WW, što joj pored dobrog poznavanja lokalnih prilika, pomaže da bude pionir na tržištu i da za svoje klijente obezbedi uvek bolju i kvalitetniju uslugu. Ključni partneri Universal Media su njeni klijenti, mediji i istrživačke kuće. Profesionalni odnos sa svim partnerima za rezultat imaju dugogodišnju i veoma uspešnu saradnju. Universal Media se u kategoriji agencija za planiranje i zakup medija, izdvaja po svojim detaljnim analizama potrošača i sveobuhvatnim komunikacijskim strategijama za proizvode i usluge svojih klijenata.

Povezana vest:  Havaianas: japanke u kojima ćemo provesti leto