Treći Festival filantropije, koji se tokom šest dana odvijao putem online platforme dobrocinitim.rs i Facebook i Instagram profila Dobročinitim, pratilo  je  više od 170.000 građana iz svih krajeva Srbije.

U Filantropskom kvizu kojim je otvoren Festival, znanje iz opšte i filantropske kulture pokazalo je 65 predstavnika kompanija, organizacija i medija. Učesnici Festivala imali su priliku i da se upoznaju sa biografijama dobročinitelja iz naše bogate istorije, uživaju u humanitarnom koncertu u organizaciji časopisa Mitzy Magazine i kreiraju Leksikon dobročinstva, ostavljajući komentare o dobročinstvu na društvenim mrežama. Prikupljanjem plastičnih čepova i deljenjem fotografija čepova na društvenim mrežama u okviru akcije „Čep za hendikep“ građani su direktno pomogli da se skrene pažnja na mogućnost doniranja čepova kako bi se pomoglo osobama sa invaliditetom.

Povezana vest:  Dow Jones Sustainability Index: Coca-Cola Hellenic i dalje globalni lider u društveno odgovornom poslovanju

Tokom Festivala, posetioci su kroz 10 edukativnih videa virtuelno upoznali srpske zadužbine i zadužbinare, poput Galerije Matice srpske i Ilije Kolarca. Poslednjeg dana Festivala, građani su bili pozvani da se uključe u humanitarne akcije birajući aktivnost koju žele da podrže, i tako pojedinačno doprinesu tome da kultura davanja postane naša dobra navika. Festival je zatvoren prikazivanjem predstava za decu Kotorskog festivala pozorišta za decu i Puls teatra iz Lazarevca.

Povezana vest:  "Najbolji outfit u Gradu“ za ljubitelje mode i stila

Svi sadržaji Festivala, osim pozorišnih predstava, i dalje su dostupni na filantropskoj platformi dobrocinitim.rs, kao i Dobročinitim Facebook i Instagram profilu.

Festival filantropije organizovan je u okviru Projekta za unapređenje okvira za davanje koji finansira Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), a realizuje Koalicija za dobročinstvo koju predvodi Fondacija Ana i Vlade Divac. Koaliciju dodatno čine i Trag fondacija, Catalyst Balkans, SMART Kolektiv, Srpski filantropski forum, Forum za odgovorno poslovanje i Privredna komora Srbije.

Povezana vest:  U borbi za očuvanje okeana, adidas najavljuje proizvode od recikliranih materijala