U ponedeljak 10. avgusta IKEA Beograd proslavlja treću godinu poslovanja u Srbiji. Robnu kuću IKEA Beograd je tokom prethodnih 12 meseci obišlo skoro 1.500.000 posetilaca, dok su na veb-sajtu ikea.rs inspiraciju i rešenja za uređenje doma potražili više od 15 miliona puta.

Među najprodavanijim IKEA proizvodima u Srbiji našle su se POKAL čaše, kojih je u prethodnoj godini prodato čak 179.478 komada, što je dovoljno da svi stanovnici Kragujevca nazdrave istovremeno. Visina svih naslaganih BEKVÄM stolica sa 2 stepenika prodatih u robnoj kući Beograd dostiže čak 3.570 metara, što je jednako visini 17 Avalskih tornjeva.

Povezana vest:  PREDSTAVLJENI NOVI MONOZAČINI IZ PODRAVKA KUHINJE - Podravka mlevena paprika

IKEA Family danas broji 232.803 članova, od kojih se 37.586 učlanilo u prethodnih godinu dana.

U izazovnom periodu s kojim smo se suočili, osim brige o zaposlenima, IKEA se trudila da doprinese i boljem životu u zajednici u kojoj posluje. Svesni važnosti doma, kao i sigurnosti i udobnosti koju nam pruža, naš prioriteti bili su da zaposlenima i posetiocima pružimo bezbedno okruženje za rad i kupovinu, te da IKEA asortiman i usluge učinimo još pristupačnijim i dostupnijim što većem broju ljudi u Srbiji, tako da smo u fokus stavili onlajn poslovanje. U saradnji s državnim institucijama, međunarodnim i nevladinim organizacijama, preduzeli smo niz koraka kako bi zajednici – pre svih najugroženijima i medicinskim radnicima – pružili podršku u vanrednim okolnostima.

Povezana vest:  Nastavljena polemika oko održavanja ''Parade ponosa''

Kako bi doprinela očuvanju životne sredine i stvaranju pozitivnog uticaja na mnoge ljude i planetu, IKEA Srbija je iz svoje ponude izbacila sve plastične proizvode za jednokratnu upotrebu, uključujući slamčice, vrećice za zamrzavanje i led, kese za smeće ali i jednokratne plastične proizvode koji služe za posluživanje u IKEA Restoranu i Bistrou, poput pribora za jelo, slamčica, čaša, tanjira i mešalica za piće.

Povezana vest:  Svetski stručnjaci za komunikaciju u Beogradu

Sa istim ciljem, IKEA je proširila svoju porodicu ćufti biljnim ćuftama, koje ukusom i teksturom odaju gotovo istovetan ukus ćuftica od pravog mesa, dok istovremeno predstavljaju održiviji način ishrane, bez odricanja od ličnog zadovoljstva.

I u narednoj godini IKEA Srbija će nastojati da bude dobar komšija zajednici u kojoj posluje,  kao i da motiviše ljude na održive izbore.