Pandemija koronavirusa zadala je veliki udarac društvu, a naročito mladim ljudima, kada je reč o zaposlenju. Nezaposlenost među mladima ponovo je u porastu, a u prilog tome govori činjenica da je u Evropi nezaposleno oko tri miliona mladih, dok na Bliskom istoku i na severu Afrike svaka treća mlada osoba nema posao.

Nestlé i Savez za mlade saopštili su da će otvoriti 300.000* novih poslovnih prilika za mlade širom Evrope, Bliskog istoka i severa Afrike do 2025. godine. Nestlé i 300 partnera nastavljaju da budu posvećeni stvaranju prvih poslova i pripravništava, kao i učenjem mladih generacija o ključnim sposobnostima uz pomoć kojih će oblikovati društvo sutrašnjice.

„Investiranje u mladost najvažnija je investicija u društvo. Sa našim partnerima iz Saveza za mlade, već smo ponudili više od 450.000 poslova i prilika za obuku od početka inicijative 2014. godine. Ponosan sam što ovu saradnju nastavljamo i u budućnosti”, izjavio je Marko Setembri, izvršni direktor Nestlé zone za Evropu, Bliski istok i sever Afrike.

Povezana vest:  Neli Angelova na Kaktus festivalu - Savet za brendove isti kao za ljude: imajte svrhu, nemojte samo da postojite

Lokalno, u Južnom Adrijatiku (Srbija, Crna Gora i Severna Makedonija) od 2014. do danas sprovedeno je blizu 200 stručnih praksi i edukacija, 120 stručnih događaja za pomoć pri zapošljavanju, a učestvovalo je više od 4.400 studenata.

Obraćajući se na onlajn događaju Saveza za mlade, Nikolas Šmit, evropski komesar za poslove i društvena prava rekao je: „Komisija je posvećena pomaganju mladim ljudima da spremno dočekaju kraj pandemije i postanu spremni za tržište rada koje se menja. U sklopu programa podrške za zapošljavanje mladih, predstavili smo načine da pomognemo da pronađu posao ili dodatnu obuku, razviju svoje sposobnosti, obezbede pripravništvo i tako smanje jaz do pronalaska posla. Inicijativa Savez za mlade je model poslovne saradnje koji može da inspiriše, imajući u vidu da je već premašio svoju prvobitnu ponudu. Želeo bih da zahvalim Savezu i svim njegovim partnerima na naporima i trudu koji ulažu u podršku mladima”.

Povezana vest:  Festival ukusa - Carnex i Apatinska pivara daruju hot dog uz Jelen pivo

Klimatske promene i digitalizacija neki su od mnogih izazova sa kojima se društvo suočava. Kroz određene delatnosti, Nestlé želi da mladima pruži prave sposobnosti, koje će ih osposobiti da se suoče sa ovim izazovima.

Posebni projekti koje sprovodi Nestlé needs YOUth:

  • Pružanje 20.000 prilika za prvi posao ili pripravništvo širom Evrope, Bliskog istoka i severa Afrike do 2025. godine,
  • Poboljšanje digitalnih sposobnosti kroz Nestlé e-biznis akademiju za mlade,
  • Podrška preduzetništvu u poljoprivredi zajedno sa mladim poljoprivrednicima,
  • Aktivnosti spremanja za posao putem interneta, kroz sajmove poslova i radionice,
  • Negovanje preduzetništva zajedno sa Junior Achievement Europe
Povezana vest:  Održane obuke za profesore srednjih tehničkih škola i instalatere solarnih panela

*Obavezu o stvaranju 300.000 poslovnih prilika do 2025. godine preuzelo je 15 evropskih članica Saveza za mladost, među kojima su  Adecco Group, BT, Cargill, CEMEX, ENGIE, EY, Facebook, Firmenich, Microsoft, Nestlé, Nielsen, Publicis Groupe, Salesforce, Solvay, White & Case