U okviru nacionalne kampanje „#PolaPola – Briga nije (samo) ženski posao“, koja je pokrenuta 25. oktobra, postavljena je previjalica za bebe i u muškom toaletu u Kombank Dvorani.

Prepoznavši značaj kampanje, čiji je cilj prevazilaženje stereotipa o ulogama muškaraca i žena u domaćinstvu, prvenstveno u oblasti brige o deci i starima, kao i podizanje svesti o tržišnoj vrednosti neplaćenog rada, Kombank Dvorana je omogućila postavljanje jedne previjalice u muškom toaletu, kako bi i tate mogle bez problema da previju svoju bebu. 

Povezana vest:  Prvi KitKat butik na svetu biće otvoren u Japanu

Kampanju su pokrenuli UN Women i Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost Vlade Republike Srbije, uz podršku Britanske ambasade u Beogradu i Fonda za dobro upravljanje, a u saradnji sa kompanijom Color Media Communications. Kampanja  je deo projekta Rodno odgovorno upravljanje.

Iz UN Women poručuju da je cilj i važan aspekt kampanje da se muškarci ohrabre i motivišu da se više uključe u brigu o deci od najranijeg uzrasta i tako budu ravnopravni učesnici u domaćinstvu.