Atlantic Grupa i Mercator-S, udružili su se pod Argetinim projektom „Podržavamo lokalno“ i još jednom su pokazali svoju spremnost da pomognu srpskoj privredi, kupovinom pastrmke iz ribnjaka Đokić u Sečoj Reci, kod Kosjerića. Saradnjom Atlantic Grupe, sa brendom Argeta, i kompanije Mercator-S riba će se koristiti za novi riblji namaz od pastrmke, a Atlantic Grupa i Mercator-S su se odrekli zarade od proizvoda.

  Poslednjih par meseci uzelo je danak ekonomiji, a ovo su posebno osetili mali i lokalni preduzetnici koji izvoze svoje proizvode. Jedna od njih je i porodica Đokić koja je vlasnik ribnjaka u mestu Zarići – Seča Reka (opština Kosjerić). U blizini reke Tmuše, ovaj ribnjak gaji pastrmku u čistoj vodi i netaknutoj prirodi od 2011. godine. Nosioci posla su vlasnica Dragana Đokić i njen suprug, koji su angažovani na ribnjaku 24 sata, 7 dana u nedelji. Kada naiđu obimniji poslovi – počev od čišćenja, klasiranja, pa do isporuke, porodica dodatno angažuje ljude iz sela i okoline.

Vlasnica ribnjaka Dragana Đokić objasnila je da ukoliko niko ne bi pružio ruku pomoći, njen posao bi bio u velikim problemima. “Naši glavni kupci ribe su ribarnice, restorani i hoteli, a ima i puno pojedinaca iz većih gradova u okolini. Pandemija izazvana virusom Covid-19 znatno je umanjila ribnjaku prodaju, kako ka hotelima i restoranima, koji su i sami smanjili obim svog rada, tako i ka fizičkim licima. Naravno, ribnjak i dalje uzgaja ribu, ali je plasman veoma otežan.” – zabrinuta je vlasnica Dragana Đokić i dodaje: “Saradnja sa Argetom je od velikog značaja za ribnjak. Kroz ovu saradnju ribnjak može da plasira svoju ribu. Samim plasmanom, održava se prodaja već odgajene ribe, a ribnjak može da razmišlja i o ulaganjima za narednu godinu, što je pre dogovorene saradnje sa Argetom bilo pod znakom pitanja.“

Povezana vest:  Chivas Regal i Međunarodni filmski festival u Kanu nastavljaju uspešnu saradnju

Atlantic Grupa je početkom novembra ove godine otkupila pastrmku od ribnjaka Đokić, koja će se koristiti za novi Argeta riblji namaz – Kosjerićka pastrmka, a koji će biti dostupan u Idea, Roda i Mercator prodavnicama. Obe kompanije su prepoznale priliku za pomoć, kao i poslovnu priliku, jer novi Argeta namaz nesumnjivo ima veliki tržišni potencijal.

Povezana vest:  Western Union i njegovi zastupnici u Srbiji predaju novu Halobeba centralu gradskom zavodu za javno zdravlje Beograda

Ova priča govori puno više od razvoja novog ukusa, što dokazuje i činjenica da su se Atlantic Grupa i Mercator-S odrekli profita. „Kompanija Mercator-S posvećena je pružanju podrške proizvođačima koji za svoje proizvode koriste domaće sirovine izuzetnog kvaliteta. Naši potrošači su sve više naklonjeni domaćim proizvodima u kupovini, tako da su i oni značajna podrška domaćoj privredi. Zbog toga nam je važno da proizvod koji ćemo ponuditi kupcima bude dobrog kvaliteta i dostupan po pristupačnim cenama za sve, a Kosjerićka pastrmka to i pokazuje”, izjavila je Violeta Kovačević, generalni direktor Mercator-S i dodala da se kompanija uključila u projekat „Podržavamo lokalno“ jer već godinama unazad pruža podršku domaćoj privredi. „Jedan od naših najuspešnijih projekata je brend Ukusi moga kraja, koji je nastao u uspešnoj saradnji Mercator-S i malih domaćih proizvođača, koji je nedavno dobio priznanje žiga “Čuvarkuća“, kao garanciju kvaliteta i da je stvaran u Srbiji“, rekla je Violeta Kovačević.

Povezana vest:  Radionica o klimatskim izazovima u Beogradu u Upravi grada

Identifikovati mogućnosti koje pokreću ekonomiju, posebno na lokalnom nivou, i ponuda novih proizvoda ili usluga na tržištu je fokus mnogih uspešnih kompanija. Kako kaže Enzo Smrekar, potpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat Mg i internacionalizaciju: „Važno je pratiti brzo menjajuće okolnosti i istovremeno identifikovati mogućnosti za razvoj uspešnih priča. Ovde je dragocena saradnja između kompanija – ne samo većih, već i saradnja velikih kompanijasa manjim, koja je presudna za uspešno rešavanje stvarnih ekonomskih problema u zemlji. Ovakve saradnje mogu doneti mnogo pozitivnih promena u lokalnom okruženju, održati radna mesta, promovisati aktivnu lokalnu zajednicu i, pre svega, vratiti nadu u bolje sutra. Podrška lokalnom okruženju stoga je i dalje važan deo poslovne strategije Atlantic Grupe“, dodao je Smrekar.

Projekat Atlantic Grupe i brenda Argeta, kompanije Mercator-S i ribnjaka Đokić, nadahnjujući je dokaz prepoznavanja mogućnosti za pomoć lokalnoj ekonomiji, a na zadovoljstvo potrošača.

PHOTO: Atlantic Grupa