Fashion Company tim zamenio je prošle nedelje svoja radna mesta za volonterski rad u okviru eko-akcije Earth Keepers američkog brenda Timberland.

Zaposleni su udružili snage sa Ekostar Pak-om, JKP Zelenilo Beograd i influenserima Milanom Vučićevićem (poznatijim kao Nichim izazvan) i Teodorom Miljković, kako bi očistili zelene površine u novobeogradskom Bloku 22 i učinili ih lepšim za stanovnike tog kraja.

Povezana vest:  NOVOGODIŠNJI COCA-COLA KARAVAN KRENUO U MISIJU SAKUPLJANJA KNJIGA ZA DECU BEZ RODITELJSKOG STARANJA

Tokom čišćenja prikupljeno je više od devedeset džakova smeća, a najveći deo činio je otpad koji se zadržava u prirodi i do hiljadu godina, kao što su plastične kese, limenke i staklene flaše.

Ova volonterska akcija predstavlja nastavak aktivnosti koje se sprovode u okviru Timberlandove globane kampanje Nature Needs Heroes. Kompanija je do sada reciklirala više od 310 miliona plastičnih flaša i posadila preko deset miliona sadnica zajedno sa zaposlenima, kupcima i dobavljačima.

Povezana vest:  Đokovićeva knjiga početkom oktobra u prodaji

Vodeći globalni outdoor lifestyle brend ujedno je i jedan od lidera održivog poslovanja. U proizvodnji koristi reciklirane, organske i obnovljive materijale, uključujući recikliranu kožu, ReBOTL tkaninu izrađenu od recikliranih flaša, 100% PET pertle i đonove od prirodne gume.

Timberland će nastojati da do 2030. godine svojim poslovanjem ostvari pozitivni uticaj na životnu sredinu – tako što će prirodi vraćati više nego što od nje uzima.

Povezana vest:  Učesnici Ada Divine Awakening festivala: Ovo je mnogo više od festivala, ovo je događaj koji transformiše život!