Zelena inicijativa se nastavlja, brend Timberland i Fashion Company zasadili su na Novom Beogradu 60 stabala drveća i time se i drugu godinu zaredom pridružili globalnoj kampanji brenda pod nazivom „Nature needs heroes“.

Vodeći globalni outdoor brend koji je decenijama unazad prepoznatljiv po „kanađankama“ – čuvenom modelu žutih čizama, ujedno je i jedan od lidera održivog poslovanja u modnoj industriji.

Povezana vest:  Predstavljamo celu Mugler H&M kolekciju: U slavu legendarnih oblika i silueta kuće Mugler

Pored toga što se trudi da svim ljubiteljima prirode obezbedi udobnu i kvalitetnu obuću i odeću za sve terene i vremenske uslove, imperativ u poslovanju je i direktna pomoć prirodi kroz različite održive inicijative, koje uključuju i korišćenje recikliranih, organskih i obnovljivih materijala u procesu proizvodnje.

Ove godine u akciji sadnje učestvovali su zaposleni kompanije Fashion Company, Olimpijci Milica Mandić i Davor Mikec, pevačica Sara Šekularac – Zoi, fotograf Dušan Petrović, kao i influenseri Jovana Kvržić i Stefan Momčilović.

Povezana vest:  Plesno takmičenje u Delta Cityju

Kako bi se sadnicama obezbedila profesionalna priprema i pravilna sadnja i ove godine veliku podršku svim učesnicima pružili su radnici JKP „Zelenilo Beograd“.

U 2020. godini Timberland se obavezao da će posaditi 50 miliona drveća u narednih 5 godina. Kako bi obeležio početak ove inicijative, Timberland je pokrenuo globalnu kampanju „Nature needs heroes“, pozivajući kupce širom sveta da se pridruže pokretu i preduzmu jednostavne, male korake za zdraviju planetu.

Povezana vest:  Počinju vaši dani - Dani Eucerina!

Timberland će nastojati da do 2030. godine svojim poslovanjem ostvari pozitivni uticaj na životnu sredinu sa idejom da prirodi vrati više nego što od nje uzima.