27.oktobra u hotelu Crown Plaza organizujemo humanitarni događaj MIRIS BOJA, a u cilju prikupljanja materijalne pomoći za slepu i slabovidu decu iz socijalno ugroženih porodica.

Prikupljena sredstva  biće usmerena za pomoć 50 porodica slepe i slabovide dece, a lista porodica biće sačinjena na osnovu uvida škole u njihove socijalne karte prema kome mnogi od njih žive u neuslovnim domovima, nemaju dovoljno hrane, nedostaje im školski pribor, odeća i obuća.

Događaj simboličnog naziva MIRIS BOJE, inspirisan je idejom slikara g. Suheil Baqaeen koji je 2011. godine došao na nadasve humanu ideju da u slikarske boje doda različite mirise i da na taj način, vezujući svaku boju za određeni miris, deci koja su slepa ili slabovida omogući da sama slikaju i tako pobede mrak u kome žive.

Povezana vest:  Verila se Kim Kardašijan

Tokom događaja Miris Boje, koji će okupiti veliki broj poslovnih ljudi, umetnika, predstavnika institucija, organizacija i udruženja koje su angažovane u ovoj oblasti, kao i poznatih ličnosti i medija, a u svrhu prikupljanja materijalne pomoći za 50 porodica dece iz ove škole na donatorskom događaju biće upriličena aukcijska prodaja slika g. Suheil Baqaeen i prodajna izložba radova dece koja će svoje radove oslikavati na licu mesta.

Povezana vest:  Biznis trendovi: Kako od svojih veština izgraditi uspešan i profitabilan posao?

Naš cilj je da osim materijalne pomoći, svečanim događajem upriličenim u njihovu čast pružimo i moralnu podršku deci ove škole. Iskazivanje njihove kreativnosti tom prilikom, biće, takođe, način da ih osnažimo za neke buduće životne  izazove i ciljeve.

Tračak nade je kao tračak svetlosti osobi koja živi u večnom mraku. Donesimo taj plamičak svetlosti u svet slepe i slabovide dece.

Povezana vest:  PRIPREME ZA MATURSKO VEČE U UŠĆE SHOPPING CENTRU

Projekat su svesrdno podržali EFT grupa, GIZ, Tickets.rs, Crowne Plaza, Travel Port, GSM Advertising, Target Group.

Nosilac projekta je Udruženje MALI DIV, a organizator i fundraising tim je marketing agencija Vivid Moment.