Uz podršku i svesrdnu saradnju sa Stadion Shopping Centrom i predstavnicima kompanije „Roma Company“, beogradska marketinška agencija SVA je osmislila, pokrenula i realizovala  društveno odgovornu kampanju, koja za cilj ima buđenje svesti i promenu negativnih navika vozača.

Neprimereno parkiranje na mestima za lica sa invaliditetom i parking pozicijama za porodicu je nešto što, na žalost, sve češće viđamo na ulicama grada. Ova pojava je posebno primetna u tržnim centrima uoči praznika, kada se broj posetilaca značajno uvećava.

Ove zime u garaži Stadion Shopping Centra, na nivou -1 kod samog ulaza u centar, ne možete da ne primetite grafit pod nazivom „Šta bi ti majka rekla?“, autorsko delo SVA agencije koji na duhovit i direktan način, poziva vozače da dobro razmisle kada se nepromišljeno parkiraju na mesta rezervisana za osobe sa invaliditetom ili pozicije rezervisane za porodice sa malom decom.

Povezana vest:  Partnerstvo Ministarstva zdravlja Republike Srbije, UNICEF-a Srbija i Telenora

Aleksandar Bojić, menadžer SC  Stadion je povodom završetka oslikavanja zida izjavio: Glavna poruka idejnog rešenja murala je veoma efektna i odmah smo je prepoznali kao savršeno rešenje za problem sa kojim se svakodnevno suočavamo. Ova akcija podržava porodicu i apsolutno je kompatibilna sa našim poslovnim opredeljenjem, jer smo mi centar prvenstveno okrenut porodici, porodičnim vrednostima, moralnom ponašanju i svemu što pozitivno utiče na jedno društvo.’’

Ivana Petković, kreativna direktorka SVA objašnjava značaj kampanje za samu agenciju: ,,Naša kampanja je najlepši način da završimo 2022. godinu i da pretočimo u kreativan izraz sve ono o čemu svakodnevno pričamo sa klijentima – da na polju komunikacija pokušamo da nađemo rešenje i promenimo ponašanje pojedinaca.’’ 

Na temu društveno odgovornih aktivnosti, Maja Subotić, generalna direktorka SVA, komentariše: ,,Društvena odgovornost se često završava na nivou postojanja zvaničnog dokumenta i/ili direktive iz neke centrale uz nedovoljnu suštinsku podršku u realizaciji različitih aktivnosti, koje obično završe na jednokratnom osmišljavanju u marketinškim agencijama. CSR treba da reflektuje  istinsku volju, želju i opredeljenje celog tima kompanije da učini nešto dobro za svoju zajednicu, što inače svakodnevno interno i sa svojim partnerima već živi.’’

 

 

Povezana vest:  Najlepši jesenji izlog 2009.