UNICEF-ov tradicionalni Fer plej turnir u basketu održan je tokom vikenda u Comtrade sport i event centru u Beogradu. Na turniru je učestvovalo 20 timova iz poslovnog sektora koji su svojim kotizacijama obezbedili 2.431.000,00 dinara. Sredstva su namenjena za nabavku nameštaja, opreme i didaktičkog materijala za predškolske ustanove u Srbiji. Kompanija Comtrade je bila domaćin turnira i podržala organizaciju ovog sportskog događaja.

Timovi kompanija Banca Intesa, Generali osiguranje Srbija, fondacije „Registar nacionalnog internet domena Srbije”, UniCredit Bank Srbija, Imlek, L’Oreal Balkan, Brose, SBB, Comtrade, Nordeus, Yettel, NIS, Lotus Flare, Robert Bosch, UNICEF-a pokazali su timski duh, fer plej i snagu sporta koji ujedinjuje timove i podržava programe za razvoj u zajednici, a podršku za osveženje svojim proizvodima su obezbedile kompanije VODAVODA i Frikom.

Prvo mesto je osvojio tim UniCredit banka Srbija, drugo mesto – NIS, a treće mesto je pripalo timu Banca Intesa. Fer plej nagradu osvojio je tim Robert Bosch.

©UNICEF Serbia/2023/Shubuckl

Turnir je otvorila direktorka UNICEF-a u Srbiji, Deyana Kostadinova koja je učesnike pozdravila sledećim rečima: „Sport nas povezuje i uči – timskom duhu, disciplini i pomeranju granica. Lekcije sa sportskih terena prenosimo na životne situacije. A jedna od njih je da zajedno možemo da stvorimo bolju budućnost za svako dete. Ulaganje u predškolsko obrazovanje je svakako najbolja investicija koju zajedno možemo da učinimo. Vaša posvećenost da sva deca dobiju fer priliku za učenje u predškolskom periodu, čini poslovni sektor važnim partnerom.“

Povezana vest:  GUDAP predstavio rezultate istraživanja „Ka odgovornijoj konzumaciji alkohola u Srbiji“

UNICEF-ov Fer plej turnir je tradicionalna sportska aktivnost koja okuplja poslovnu zajednicu u Srbiji da bi svojim učešćem podržali programe za decu i mlade koje sprovodi UNICEF u Srbiji.

Zadovoljstvo mi je, ispred kompanije Comtrade da smo domaćini jednog ovakvog skupa. I tema je bliska nama – podrška onome što UNICEF radi, podrška obrazovanju dece. Mi to inače radimo godinama kroz svoje projekte, od letnje škole „Edit“ do „IT avanture“, a inače su naši napori u društveno odgovornom poslovanju prepoznati i kroz nagradu „Đorđe Vajfert” koju smo obe godine dobili. Mislim da je ovo zaista jedna prilika da se učvrste odnosi između nas i UNICEF-a i svih kompanija koje su došle da podrže skup“, istakao je Ljubomir Ristić ispred Comtrade grupe.

Povezana vest:  Reebok nagradio originalnost

U poslednjih 10 godina zabeleženo je povećanje obuhvata sve dece kvalitetnim predškolskim vaspitanjem i obrazovanjem,  ali još uvek postoje razlike u pristupu za decu iz osetljivih društvenih grupa, posebno dece iz najsiromašnijih domaćinstava, dece koja žive u romskim naseljima i dece sa smetnjama u razvoju.

Procene pokazuju da će do 2030. godine oko 30% novih učesnika na tržištu rada u Srbiji biti iz ugroženih i manjinskih kategorija stanovništva.

Povezana vest:  I „Ekonomist“ potvrdio – Beč najbolji po kvalitetu života

Ministarstvo prosvete je pokrenulo reformu predškolskog vaspitanja i obrazovanja sa ciljem unapređivanja dostupnosti, pravednosti i kvaliteta, a značajna prekretnica je i uvođenje novih Osnova programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja GODINE UZLETA.

UNICEF je jedan od partnera Ministarstva prosvete u primeni Programa podrške jačanju kapaciteta za primenu Godina uzleta u svim predškolskim ustanovama u Srbiji; ovaj program svakom detetu omogućava jednak pristup kvalitetnim prilikama za učenje kroz igru, istraživanje i odnose sa drugom decom i odraslima.

Foto: UNICEF Srbija/Shubuckl