Italijanski brend buntovnog senzibiliteta Diesel predstavio je kolekciju za jesen i zimu koja predstavlja mešavinu vizuelno različitih uticaja.

Reklamna kampanja za ovu sezonu snimljena je u italijanskom gradu Breganze, u kom se nalazi i središte Diesela.

Inspiracija kreativnog tima brenda, na čijem čelu se nalazi Belgijanac Glenn Martens, bila je dečija igra puzle. Upečatljivi vizuali oslikavaju nadrealni i komični pejzaž koji slavi individualnost i inovaciju.

Povezana vest:  Dodela nagrada za“Prvenstvo pelena”

Diesel je od svog osnivanja 1978. godine postao sinonim za denim, stoga ne iznenađuje što je materijal koji preovlađuje u novoj kolekciji upravo teksas – od farmerica, košulja i jakni do upečatljivog aksesoara.

Papuče sa štiklom Kombinezon Metalik srebrna maxi haljina Cargo farmerke Kožna jakna Teksas torbica Maxi teksas suknja Top sa printom

Povezana vest:  Kancelarija za mlade grada Beograda dodeljuje 230 interrejl karata mladima u okviru projekta „Vozom po Evropi“

Diesel klasici reinterpretirani su tehnikama izbeljivanja, laserskim sečenjem  i digitalnim printom.

Ključni komadi za žene su farmerice sečene nisko na bokovima, haljine u metalik nijansama koje odišu urbanim seksipilom, suknje sa printom i kombinezoni. Kultni D logotip apliciran je na efektnim aksesoarima – od minijaturnih torbica do patika.

Za muškarce, tu su jakne sa kapuljačom, dukserice izbeljenog efekta, Krooley farmerke, kao i košulje u neutralnim nijansama.

Povezana vest:  Otvorena platforma „Velika bina za male biznise“

Bela košulja Krooley farmerke Jakna sa kapuljačom Denim duks Tamnosivi džemper Chunky patike Kožne čizme Logo torbica