Nova Superhero kolekcija inspirisana je ljubavlju i ispisana stihovima muzičara Kendija. Mastercard i Nurdor i ove zime pripremili su kolekciju ulične mode koja je dostupna samo na Superhero.rs, onlajn platformi za donacije.

Prava ljubav se lako nosi, Harmonizuj univerzum, Danas samo bih ljubav .. samo su neki od stihova o ljubavi koji su se našli na komadima iz nove kolekcije, kao podsetnik na univerzalnu važnost ljubavi, na koju u izazovnim vremenima često zaboravljamo.

Superhero nas u novu godinu uvodi porukama koje treba da budu glas ljubavi koji se širi, u čemu pomažu ambasadori brenda – pored Kendija koji je lice ove kampanje, superheroji ove zime su i glumica Katarina Bogićević Kejt, pevačica Ida Prester, voditeljka Una Senić, fotografkinja Katarina Batuta Višekruna, glumac Slaven Došlo i DJ Marko Nastić.

„Zahvalan sam što sam i ove godine deo ove važne priče, koju su NURDOR i Mastercard savršeno uspeli da sprovedu i da već nekoliko godina u kontinuitetu uspevaju da prave mnogo dobre stvari. Zadovoljstvo je učestvovati u ovakvim akcijama koje su važne za celo društvo. Posebno bih pohvalio dizajn koji je odlično ispratio moje stihove. Već imam nekoliko favorita koje ću sigurno nositi. Ljubav je moj glavni pokretač, tema koja je uvek u trendu, a sada nam je možda najpotrebnija ikada. Superhero kampanja je važna jer nas na vrlo kreativan način podstiče da budemo humani. Hajde da budemo primer! Hajde da budemo Superheroji! – Izjavio je Kendi.

„Superhero iz godine u godinu pokreće ljude, a sada se ljubav prirodno nametnula kao tema jer snažnijeg pokretača od nje nema. Želimo da pošaljemo poruku da ljubav dolazi u svim oblicima i kao takva je univerzalna vrednost koja se deli u porodičnim, prijateljskim, romantičnim i naravno, filantropskim prilikama. Ovo je kolekcija koja simbolizuje i našu dugogodišnju posvećenost i ljubav prema najvažnijem NURDOR-ovom cilju, kome smo sve bliži, i zato pozivam ljude da i ovog decembra, ponesu Superhero i pokažu da se prava ljubav lako nosi“, istakla je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard.

Povezana vest:  Velika uskršnja radionica u Delta Cityju

Zorica Manojlović, mama iz UO NURDOR-a istakla je da su Superheroji i ljubav upravo ono iz čega je NURDOR i nastao 2003. godine i dodala: „Ove godine, kada slavimo 20. rođendan, dobili smo najbolji mogući poklon od naših dugogodišnjih prijatelja iz Mastercarda – Superhero kolekciju koja promoviše ljubav i podržava NURDOR. Mi često kažemo da su najveće snage koje naši pravi mali superheroji nose kroz svoje najhrabrije bitke: Ljubav i Radost i to bismo voleli da pošaljemo svima kao poruku. Ne postoji ništa veće i snažnije u životu od Ljubavi i Radosti. Naši superheroji nas uče tome svaki dan“

U izradi Superhero kolekcije velika pažnja se polaže na kvalitet materijala i samu proizvodnju, te je nova kolekcija prvi put izrađena od organskog pamuka. Ulična moda je i dalje u fokusu kolekcije, a Kendijevi stihovi nalaze se na duksevima i majicama koje je dizajnirala Lidija Milovanović, art direktorka agencije McCann Beograd. Superhero ove sezone prvi put uvodi i aksesoar, a to je ceger. Jednostavni, nosivi komadi, sa najlepšim porukama ljubavi i srcem kao lajt motivom ove kampanje, lako su uklopivi u različite stilove odevanja. Nova kolekcija dolazi u beloj, crnoj i puder roze boji. Kao i u prethodnoj kolekciji Superhero ima posebne artikle kreirane za decu.

Povezana vest:  Sedma beogradska gimnazija Inspirativno Oblikuje Budućnost Kroz Poeziju i Održivost"

Superhero kolekcija je ekskluzivno dostupna na Superhero.rs platformi za onlajn donacije, koju je za NURDOR pokrenula kompanija Mastercard u decembru 2021. godine. Ono što ovu platformu čini jedinstvenom je činjenica da kompletan prihod od donacija na platformi odlazi NURDOR za izgradnju nove, najveće do sada Roditeljske kuće u kojoj će biti smešteni mališani koji se u Beogradu leče od malignih bolesti, kao i njihove porodice, a čije se otvaranje očekuje 2024. godine

Povezana vest:  7. Festival nauke: Počelo prvenstvo za superheroje nauke

Putem ove platforme do sada je prikupljeno preko 7 miliona dinara, što predstavlja značajni finansijski doprinos važnim inicijativama koje NURDOR, kao organizacija od nacionalnog značaja, sprovodi. Pored donacija s poklonom, moguće je obaviti i jednokratne ili ponovljene donacije, a sve to isključivo onlajn, putem platnih kartica.

Superhero projekat je podržan od strane sledećih kompanija: AIK Banke, BEX kurirske službe, Corvus Pay, Gampo, Green friends, McCann Beograd i Mainstream.