Posle pokretanja online prodavnice i razvoja aplikacije Moj dm, kompanija dm drogerie markt nastavlja da prati i diktira trendove u Srbiji, što predstavlja dodatnu potvrdu posvećenosti kompanije kreiranju modernog okruženja za kupce. Digitalna inovacija dmLIVE predstavlja korak napred u pružanju personalizovanog iskustva kupovine, jer se korisnici povezuju s brendom na nov način. dmLIVE otvara vrata interaktivnim prezentacijama proizvoda i trendova, zanimljivim razgovorima na razne lifestyle teme, omogućavajući korisnicima da dobiju mnoštvo potrebnih informacija.

Kompanija dm najavljuje ovu inovaciju u svetu digitalne kupovine kao platformu koja unapređuje korisničko iskustvo emitovanjem uživo, unutar aplikacije Moj dm. Ova nova opcija omogućava svim korisnicima aplikacije da prate i učestvuju postavljajući pitanja uživo, u emisijama koje će obuhvatati širok spektar tema – od ishrane, lepote i šminke, do wellnessa i mnogih drugih.

Povezana vest:  KC GRAD slavi 5. rođendan ovog proleća

„Ovaj korak u razvoju dmLIVE-a nije izolovan poduhvat, već je deo sveobuhvatne strategije ka digitalizaciji i povećanju dostupnosti kupcima. Sve naše inicijative imaju za cilj pružanje kupcima intuitivnog i povezanog iskustva, omogućavajući im da prate najnovije trendove, pristupe ekskluzivnim sadržajima, i da učestvuju u zajednici koja deli iste vrednosti. U dm-u ostajemo predani stalnom unapređenju digitalnih resursa kako bismo, pored prijatnog iskustva u drogerijama, zadovoljili potrebe savremenih potrošača, pružajući im pristup vrhunskim proizvodima i korisnim informacijama na najjednostavniji mogući način, u skladu s dinamičnim potrebama današnjeg digitalnog društva“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić – resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija

Povezana vest:  Dva pečata „Izabranog proizvoda godine" za kompaniju Dahlia, potrošači izabrali Becollino i Brion za brend i proizvod godine

Ovom inovacijom aplikacija Moj dm postala je više od platforme za kupovinu proizvoda; ona je interaktivno iskustvo koje korisnicima omogućava postavljanje pitanja i razgovore s vodećim stručnjacima, ali i priliku da osvoje vaučere s popustima koji se mogu iskoristiti prilikom online kupovine ali i prilikom kupovine u drogeriji. Svi korisnici koji se pridruže zajednici dmLIVE dobiće mogućnost da uživaju u raznim iznenađenjima, kao znak zahvalnosti za lojalnost kompaniji dm-a.

Povezana vest:  Festival ledenih skulptura na severoistoku Kine

Da biste pratili dmLIVE, neophodno je da budete registrovani kupac na aplikaciji Moj dm jer ova pogodnost važi ekskluzivno za kupce s nalogom Moj dm. Registrujte se i pratite nas svakog drugog utorka od 20 sati na aplikaciji Moj dm jer je dm Live samo jedna od brojnih inovacija koje kompanija dm predstavlja u godini jubileja, proslavljajući 20 godina poslovanja u Srbiji.