Kultni američki brend Levi’s lansirao je novu kampanju Live in Levi’s koja oslikava suštinsku povezanost između ulične mode i hip-hop kulture. Fokus kampanje nije samo na plavom denimu čije postojanje traje duže od jednog i po veka, već i na snazi pokreta i plesa.

U skladu sa tim, brend je organizovao dance masterclass u Beogradu na kom su učesnici imali priliku da usavrše osnovne hip-hop korake, uz ritam američkih muzičkih hitova iz devedesetih.

Povezana vest:  TV serija „Kralj Aleksandar Karađorđević“

Čas je vodila poznata koreografkinja i influenserka Anja Stefanović, poznatija pod pseudonimom Unja Green.

   Jakna, Majica, Kapa, Farmerke, Bokserice                                                                            Majica, Kaiš, Farmerke

                   Majica, Jakna, Farmerke                                                                       Jakna, Farmerke

U radionici je učestvovalo preko 40 ljubitelja Levisa, kao i poznati influenseri Andrija Jović, Maša Memedović i Nađa Erić koji su pokazali svoje hip-hop umeće, obučeni u Levi’s komade iz kolekcije za prolećne/leto 2024.

Povezana vest:  Poremećaji u spavanju vode ka dijabetesu i bolestima srca

Zavirite u svet pokreta i ritma koji je dominirao plesnom salom tokom radionice.

                     Jakna Majica Košulja Farmerke Patike                                          Jakna Farmerke Majica Prsluk Patike

Novu kolekciju možete da pronađete u Levi’s prodavnicama u šoping centrima Galerija, Ušće, Rajićeva u Beogradu, Promenada u Novom Sadu i Delta Planet u Nišu, kao i u Fashion&Friends prodavnicama i onlajn šopu.

Povezana vest:  Lancôme predstavio Idôle, ženstveni miris za novu generaciju