Kompanija PepsiCo imenovala je Konstantina Merkviladze za novog generalnog direktora za južna tržišta centralne Evrope i Baltičke zemlje. On će biti na čelu poslovanja 14 tržišta u okviru ovog regiona, kojima će upravljati iz Beograda. Dosadašnji generalni direktor Nuno Pinto Leite svoju karijeru nastavio je kao generalni direktor PepsiCo Francuska.

Merkviladze u Srbiju dolazi sa pozicije generalnog direktora PepsiCo Kavkaz (Gruzija, Azerbejdžan, Jermenija), gde je sa svojim timom doprineo kontinuitetu rasta prihoda u poslovanju, uz posebne rezultate u rastu volumena u kategoriji grickalica. Osim toga, kao lider i biznisa mlečnih proizvoda na pomenutim tržištima, sproveo je ključne inicijative koje su rezultirale izuzetnim preokretom u profitabilosti.

Povezana vest:  Sutra izložba mladih dizajnera u Parobrodu

Merkviladze navodi da sa velikim zadovoljstvom stupa na ovu poziciju.

Čast mi je što se pridružujem ovom izuzetno uspešnom timu i tržištima koja su sinonim pozitivnog razvojnog trenda. Zajedno ćemo raditi na pospešivanju poslovnog rasta i konstantnim inovacijama u svim segmenatima poslovanja, kako bismo nastavili da odgovaramo na zahteve tržišta i pratimo potrebe naših potrošača. Istovremeno, ostajemo posvećeni dobrobiti naših zaposlenih, kao i lokalnoj zajednici, vođeni globalnim postulatima pozitivne prakse kompanije PepsiCo“, rekao je on.

Tokom 20 godina svoje karijere, Merkviladze je bio na izvršnim pozicijama u trgovačkoj i FMCG industriji, sa fokusom na marketing, prodaju i e-commerce. Vodeći se principima strategije održivog razvoja pep+ i svojom posvećenošću osnaživanju talenata i radnog okruženja, vodiće poslovanje biznisa grickalica na više od 10 tržišta, sa timom od više od 1.200 zaposlenih.

Povezana vest:  "Serbia fashion week" predstavlja srpsku modu na "Expo Dubai 2020"

Merkviladze će na ovoj poziciji zameniti dosadašnjeg generalnog direktora Nuna Pinto Leite, koji je svoju karijeru nastavio u Francuskoj, na poziciji generalnog direktora kompanije. Tokom prethodne 3 godine, Pinto Leite je imao ključnu ulogu u održanju liderske pozicije na tržištu, podsticanju inovacija i efikasnosti u poslovnom okruženju. Dobrim poslovnim rezultatima posebno je doprinela njegova posvećenost negovanju kutlure talenata i otvorene komunikacije.

Povezana vest:  Prva online tribina Hemofarm fondacije „Na kafi sa psihologom”, a tema je kako sačuvati mentalno zdravlje u vreme koronavirusa?