Kao zvanični partner Evropskog prvenstva u fudbalu, Lidl Srbija, objavio je dobitnike svojih dveju nagradnih igara: „Lidl UEFA EURO 2024™ Ticket Lottery“ i „Lidl Kids Team“. Kroz ove nagradne igre, Lidl je ostvario svoju misiju da približi sportski duh publici svih uzrasta i time omogući nezaboravna iskustva za svoje verne potrošače, odnosno srećne dobitnike koji će imati priliku da odu na ovogodišnji fudbalski spektakl u Nemačkoj.

Nagradne igre privukle su veliki broj učesnika, a dobitnici su nasumično izabrani kako bi se osigurala pravednost u odabiru. Srećnim dobitnicima kompanija Lidl je obezbedila jedinstveno iskustvo na fudbalskom spektaklu, bilo da je reč o dobitnicima paketa karata za fudbalske mečeve ili o izlasku na teren sa reprezentativcima koji će svakako biti trenutak za pamćenje za sve mališane, a gde su pokriveni svi troškovi putovanja, smeštaja i ulaznica, različitih aktivnosti poput obilaska lokalnih znamenitosti i zabavnih aktivnosti, pružajući dobitnicima potpuno bezbrižno iskustvo u Nemačkoj ovog leta, bez obzira na njihovu finansijsku situaciju.

Povezana vest:  Džeki Čen na koncertu za pomoć žrtvama potresa u Kini

Prva nagradna igra „Lidl Kids Team“ omogućila je da 22 mališana uzrasta od 6 do 10 godina dožive nezaboravno iskustvo izlaska na teren sa reprezentativcima. Osim što će imati priliku da prate svoje idole na terenu, odabrani mališani će moći da uživaju u celokupnom programu, uz pratnju staratelja, budući da su svi troškovi pokriveni.

Povezana vest:  Volt Dizni Japan žali zbog neprikladne tviter poruke

U okviru druge nagradne igre „Lidl UEFA EURO 2024™ Ticket Lottery“ svi potrošači koji su ostvarili kupovinu u vrednosti od najmanje 1.800 dinara imali su mogućnost da učestvuju u istoj, putem Lidl Plus aplikacije lojalnosti. Ova nagradna igra izazvala je veliku pažnju, a ukupno 11 srećnih dobitnika osvojilo je pakete ulaznica za dve osobe za utakmice Srbija – Engleska 16. juna, Slovenija – Srbija 20. juna, Danska – Srbija 25. juna, kao i za finalnu utakmicu 14. jula. i tako omogućili sebi nezaboravno leto.

Povezana vest:  „SAČUVAJMO DUNAV" STUDENTSKI EKO KAMP TRADICIONALNO NA VELIKOM RATNOM OSTRVU

Kao globalna kompanija koja je prisutna u više od 30 zemalja, Lidl nastavlja da promoviše svoju misiju koja naglašava fer, otvorenu i poverljivu saradnju. Dve nagradne igre su samo jedan od pokazatelja da Lidl brine o svojim potrošačima i ljubiteljima fudbala sa kojima će zajedno proslaviti ovaj veliki sportski događaj.

Zvaničan spisak dobitnika možete pronaći na zvaničnom sajtu kompanije: www.lidl.rs .