Glovo, platforma za više kategorija koja korisnicima omogućava pristup različitim vrstama proizvoda i jela na zahtev, obeležava Svetski dan burgera i ovom prilikom otkriva zanimljive podatke o navikama konzumiranja burgera kod kupaca u Srbiji. 

Tokom svakog 28. maja, čitava planeta slavi verovatno najpopularniji sendvič na svetu. Naime, čak 60% svih prodatih sendviča širom sveta upravo je burger, koji datira još iz starog Rima, a formu sendviča – odnosno, zagrljaj dva parčeta okruglog hleba – dobio je dvadesetih godina prošlog veka.

Tradicionalno, burger se pravi od sočnog mesa, dopunjen je ukusnim dodacima – salatama i sosovima između dve lepinje. Sve to ga čini praktičnim i savršenim zalogajem, te nije ni čudo što je veoma brzo stekao planetarnu slavu i pozicionirao se kao ubedljivo najčešći sendvič.

Povezana vest:  Beogradski maraton latino plesova 27. avgusta

U Srbiji, burger beleži zaista impresivnu statistiku koju je podelio Glovo, omiljeni servis za dostavu, a koji je tokom prošle godine na prag mnogih svojih korisnika isporučivao u proseku 150 burgera svakog sata! Ilustracije radi, ukoliko bi se svi burgeri koje je Glovo isporučio poređali, udaljenost koju bi pokrili je kao između Beograda i Subotice!

A kada najčešće naručujemo burgere?

Glovo brojke govore da je 29. decembar, odnosno poslednji petak u 2023. godini bio dan sa ubedljivo najviše naručenih burgera. Na drugom mestu je praznik žena – 8. mart 2024. godine. U suštini, Srbija burgere najviše voli tokom zimskih dana i to u pretprazničkoj atmosferi koju decembar donosi. Dani sa povećanim brojem narudžbina su petak i vikend a statistika nam dalje govori da je vreme kada Srbi žude sa sočnim burgerom u najvećem broju slučajeva veče, oko 20 časova, što ukazuje da je baš burger omiljen izbor za večeru, i to u 36% svih porudžbina.

Povezana vest:  Guarana nagradila najbolje Drink&Linkere

Ko najviše uživa u burgerima u Srbiji?

U proteklih 12 meseci, najveći broj poružbina od strane jednog korisnika ovog planetarno popularnog jela iznosi čak 214 burgera, i to u Beogradu. Ovaj korisnik je, dakle, naručivao burger više od četiri puta nedeljno tokom čitave godine. Najskuplja porudžbina iznosila je 23.600 RSD i takođe dolazi iz Beograda, dok je najveća porudžina brojala 32 burgera, opet u glavnom gradu!

Povezana vest:  Karavan “Digitalna ekspedicija“ pristigao u Vršac

Da nije samo Beograd zaljubljen u burgere, govori podatak da su, pored glavnog grada, gradovi sa najvećom potražnjom i Novi Sad, kao i Niš. Takođe, Smederevo beleži rast porudžbina burgera od neverovatnih 133%, dok je u Čačku ta brojka 116%, a u Obrenovcu 97%.

Inače, burgeri koje Srbija najviše voli su čizburger, pileći burger i, naravno – dupli burger. A Glovo partner koji u svojoj ponudi ima burger i beleži najveći rast u broju porudžbina je svakako Smash burger, sa porastom prodaje od zaista neverovatnih 527% u poslednjih 12 meseci..

Zato, ovog 28. maja, obeležite svoju ljubav prema burgerima i naručite ovo jelo od jednog od Glovo parnera i uživajte u sočnom zalogaju kome se divi cela planeta!