Schwarzkopf_bloom_intense_1

Domaći sajt za učešće u Schwarzkopf-ovom takmičenju “LOOK OF MUSIC”: Put u Dizeldorf za srpske stiliste

Aktiviranjem srpskog internet sajta namenjenog “LOOK OF MUSIC” takmičenju, naši građani dobili su priliku da učestvuju u izboru za najbolji stil Evrope, u organizaciji Schwarzkopf-a, i osvoje vredne nagrade. Tako će zvanični beauty partner izbora za pesmu Evrovizije 2011, obradovati četiri osobe zanimljivim putovanjem. Odlaskom na internet stranicu www.lookofmusic.rs svi zainteresovani mogu da se prijave za učešće sopstvenim „LOOK OF MUSIC“ izgledom, kao i da glasaju za svoje favorite. O pobedničkom izgledu odlučiće broj glasova, dok će pobednik osvojiti ekskluzivno VIP putovanje u Dizeldorf za dve osobe, koje uključuje smeštaj u najboljim hotelima, tretman oblikovanja kose od strane profesionalnih stilista, kao i dve ulaznice za finalno veče izbora za pesmu Evrovizije koje će se održati 14. maja 2011. godine u Dizeldorfu. Takođe, priliku da osvoji ulaznice, put i smeštaj za dve osobe imaće i posetilac lokalne internet stranice koji je najviše puta glasao za svoje favorite.

Povezana vest:  Za šarene jesenje dane novi Jogood voćni jogurt od belog grožđa

Predstavljajući svoje zemlje, učesnici će moći da postavljaju slike svog „LOOK OF MUSIC“ izgleda, kao i da pozivaju svoje porodice, prijatelje i komšije da glasaju za njih. Istovremeno, moći će da glasaju za stilove predstavnika svih zemalja koje učestvuju na takmičenju, ali mogu pobediti samo u zemlji iz koje dolaze. Glavni događaj kampanje dolazi na kraju, na Schwarzkopf „LOOK OF MUSIC“ izložbi na izboru za pesmu Evrovizije.

Povezana vest:  Nightride 2016: Beč slavi noćni metro

Takođe, pored takmičenja, na internet stranici moguće je pročitati zanimljive novosti i činjenice vezane za izbor pesme Evrovizije, videti predstavnike zemalja i otkriti brojne zanimljivosti o mega događaju u Dizeldorfu,  a tu su i brojni saveti vrhunskih profesionalnih stilista.

Schwarzkopf, jedan od vodećih evropskih brendova među proizvodima za lepotu i negu tela, koji je poznat po svom modernom i inovativnom pristupu, ove godine je zvanični beauty partner izbora za pesmu Evrovizije. Sa godišnjom prodajom od 1,7 milijarde evra širom sveta, Schwarzkopf je najuspešniji brend u okviru Henkel portfolia. Nakon uspešnog sponzorstva izbora za pesmu Evrovizije 2009 u Moskvi, brend je samostalni partner i sponzor Evrovizije 2011.

Povezana vest:  Climate – globalna tema CreativeMornings za februar predstavljena kroz priču o biciklima u Beogradu