U ponedeljak, 8. decembra, u toploj i sofisticiranoj atmosferi Maia.Homedress Premium Stora, održana je ekskluzivna promocija Maia ceremony scen silk wash . Specijalnu pažnju večeri privukla je glumica Sofija Rajović, koja je svojim prisustvom i prefinjenim vizuelnim kadrovima doprinela promociji ovog inovativnog proizvoda.

Ovaj događaj predstavljao je prirodan nastavak MAIA mirisne filozofije, koja je započela prošlogodišnjim lansiranjem  prvog mirisa za svilu proizvedenog u Srbiji. Brend MAIA.HOMEDRESS, koji stoji iza obe inovacije, nastao je iz dugogodišnje fascinacije kreatorke Marije Ivković svilom, njenom elegancijom i načinom na koji obavija kožu.

Marija Ivković je podsetila da je brend izgrađen na strasti prema luksuznim svilenim komadima i preciznoj, ručnoj izradi:

Povezana vest:  Espreso kafa osvaja i svemir

Moj brend nastao je iz moje ljubavi prema svili i divama starog Holivuda koje su je nosile sa lakoćom. Danas iza nas stoji kolekcija od preko 30 pažljivo izrađenih proizvoda — od pidžama, preko haljina, do babydoll modela, sve u francuskom šavu, sa svilenim tkaninama iz Italije i Kine. Svaki komad je mali luksuz namenjen svakodnevici.”

Novi Maia ceremony scen silk wash predstavljen je kao revolucionarni iskorak u nezi svile. Umesto da bude rutinski zadatak, Marija ga opisuje kao „mali, lični ritual koji istovremeno čuva i svilu i kožu“. Deterdžent sadrži biljne saponine koji nežno čiste vlakna, kao i aktivne sastojke koji ruke neguju poput laganog beauty tretmana.

Povezana vest:  Počela sa radom letnja bašta kluba Magacin

Miris koji se oslobađa tokom pranja potpis je brenda: jasmin i ruža donose nežnu ženstvenost, grejp bistri misli, lavanda umiruje, dok majčina dušica prizemljuje i vraća fokus. Na svili ostaje prirodan sjaj i mekoća, a u prostoru osećaj tihe, nenametljive aromaterapije.

Ovaj dogadjaj je okupio  brojne poštovaoce svile i brenda, koji su imali priliku da dožive čitav senzorialni proces pranja svile novim deterdžentom, da probaju proizvode, ali i da se upoznaju sa filozofijom brenda koja negu vidi kao intimni čin posvećen sebi.

Povezana vest:  Fondacija Đokovia sa 750.000 dolara pomaže projekat za decu

Posebnu pažnju privukla je vizuelna kampanja u kojoj je glumica Sofija Rajović svojim profinjenim stilom dočarala atmosferu rituala — mekani svet, svilene teksture i mirise koji prate svaki pokret.

„Iza brenda stoji posvećen tim koji oblikuje svaki detalj — od tekstova i fotografija do pakovanja. Trudimo se da svaki proizvod bude deo šire priče o ženstvenosti, kvalitetu i unutrašnjem miru,” dodala je Ivković.

MAIA.HOMEDRESS nastavlja da gradi svoju priču o svili, lepoti i malim luksuzima svakodnevice u Premium Store-u u Ulici Vojvode Dobrnjca 11, koji ove godine slavi dve godine postojanja.

Foto: Jelena Babić