Šansa za mlade dizajnere

Ivana_BajicBanca Intesa organizuje konkurs pod nazivom “Oživi plastiku” za grafička rešenja za 5 platnih kartica iz svog MasterCard portfolija: Maestro, MasterCard Hit, MasterCard Standarad, MasterCard Business i MasterCard Gold. Konkurs će trajati od 29. januara do 19. marta 2010. i osmišljen je da pruži šansu mladim dizajnerima od 18 do 30 godina starosti da iskažu svoju kreativnost i pritom osvoje prigodne nagrade. 
Radove će razmatrati i ocenjivati stručni žiri u sastavu: Igor Oršolić, predsednik žirija i art direktor TV B92, Manuel Alexe, potpredsednik kompanije MasterCard za tržišta visokog razvoja, Dejan Tešić, član Izvršnog odbora i direktor Divizije za poslovanje sa stanovništvom i mali biznis Banca Intesa i Maja Kolar, direktor Sektora za marketing i komunikacije Banca Intesa. U nastojanju da odabere što bolje i kvalitetnije rešenje žiri će se pri izboru rukovoditi relevantnošću, inovativnošću i poštovanjem zadatih grafičkih standarda.
Žiri će odabrati 5 najboljih rešenja, koje će se na web sajtu www.oziviplastiku.rs naći pred očima najšire javnosti, koja će od 29. marta do 09. aprila 2010. imati priliku da online glasa za pobednika. Na pomenutom sajtu svi zainteresovani učesnici mogu da pronađu i dodatne informacije o konkursu kao što su tehnički parametri i obavezni grafički elementi kao i prijavni formular za učestvovanje. 
Nagrada za pobednika konkursa su kompletno plaćeni troškovi puta na DMY berlinski festival dizajna i 2.000 evra na platnoj kartici Banca Intesa, drugoplasirani će dobiti kompletno plaćene troškove puta na DMY berlinski festival dizajna i 500 evra na platnoj kartici Banca Intesa, dok je za trećeplasiranog predviđena nagrada „trust“ grafička tabla i 500 evra na platnoj kartici Banca Intesa. 
Banca Intesa je regionalni lider u oblasti kartičarstva i prva koja je u svoju ponudu uvrstila tri najpoznatija kartičarska brenda. Zaključno sa krajem 2009. godine banka je izdala skoro 1.024.000 platnih kartica, a u strukturi portfolija najzastupljenija je MasterCard sa učešćem od čak 80 odsto. To praktično znači da će se od 10. juna 2010. godine kako je predviđeno odabrana grafička rešenja naći na preko 800.000 platnih kartica u Srbiji.

Povezana vest:  Manifestacije za celu porodicu ovog vikenda u Belgrade Waterfront-u