Katarina Vucetic i Vlade Divac

MTV B GOOD KAMPANJA

Vlade Divac, Sloboda Mićalović, Katarina Vučetić i Marko Milićević približavaju mladima humanitarne organizacije

Na danas održanoj konferenciji za novinare u galeriji „O3ONE“, predstavljena je nova društveno odgovorna kampanjaMTV B GOOD, koja za cilj ima povezivanje civilnog društva, posebno mladih ljudi, sa humanitarnim organizacijama u Srbiji, a putem redovne upotrebe društvenih mreža kao što su Facebook i Twitter.

Kampanji su se pridružile četiri poznate ličnosti, proslavljeni košarkaški as Vlade Divac, glumica Sloboda Mićalović, DJ Marko Milićević – Gramophonedzie i model Katarina Vučetić. Svako od njih je odabrao po jednu humanitarnu organizaciju iz Srbije čije će ciljeve i aktivnosti podržavati tokom trajanja kampanje kroz zajedničke MTV B GOOD Facebook i Twitter profile.

Upotreba društvenih mreža konstantno raste i sa preko dva miliona korisnika, što je oko 25% ukupne populacije, Srbija se nalazi na prvom mestu u regionu po broju Facebook korisnika. Međutim, većina koristi svoje profile kako bi se povezali sa prijateljima i delili različite vrste materijala, uglavnom privatnog i zabavnog karaktera. Imajući u vidu ove podatke, spajanje već postojećih korisnika društvenih mreža sa humanitarnim organizacijama kroz Facebook i Twitter profile se činilo kao sasvim logičan korak za pokretanje MTV B GOOD kampanje.

Cilj kampanje je da ohrabri mlade ljude da se informišuo društveno važnim pitanjima kao što su: ekologija, problemi raseljenih lica, razvoj dece i omladine ili sanacija Kraljeva nakon zemljotresa, i povežu sa organizacijama koje se tim temama bave i koje promovišu pozitivne promene u Srbiji i šire. Takođe,cilj je da se mladi edukuju i motivišu da kroz društvene mreže učestvuju u socijalno relevantnim aktivnostima. U isto vreme odabrane organizacije će, uz stalne obuke tokom trajanja kampanje, naučiti kako da razviju svoje identitete na društvenim profilima i na najsvrsishodniji način približe svoje ciljeve i projekte što većem broju ljudi.

Povezana vest:  V Beogradski festival cveća 20 i 21. septembra

Sve što je neophodno uraditi je„lajkovati“ neku od stranica koje podržavaju poznate ličnosti koje su se priključile MTV B GOOD kampanji, aktivno učestvovatiu diskusijama na njihovim profilima, priključitise aktivnostima odabranih organizacija i time doprineti njihovoj promociji.

MTV B GOOD kampanja počinje 13. juna, a trajaće do 15. septembra, kada ćemovideti koji profil, tj. organizacija, ima najviše „lajkova“, odnosno „sledbenika“.

Kampanju MTV B GOOD je podržao USAID kroz program „Inicijativa javnog zagovaranja građanskog društva“ kojim rukovodi Institut za održive zajednice (ISC).

Proslavljenikošarkaški as Vlade Divac je izjavio povodom učešća u MTV B GOOD kampanji: “Izuzetna mi je čast što ispred Fonda Ana i Vlade Divac (HOD) učestvujem u ovoj inovativnoj akciji bitnoj za naše društvo. Kako živimo u eri novih komunikacija, gde su onlajn umrežavanja i razmena informacija putem digitalih medija odavno naša

Povezana vest:  Beč: na gastronomskom festivalu samo najbolje iz Austrije

realnost, veoma je bitno iskoristi upravo ovaj kanal komunikacije kako bi se prenele prave poruke, promovisalo pozitivno mišljene kao i osvestila neka pitanja, posebno kada je mlada populacija u pitanju.Od sada ću i ja biti veoma aktivan na Facebooku I Twitter-u, a MTV B GOOD incijativa će me svakako podstaknuti da imam što više prijatelja, prenesem prave poruke, razmenim informacije od važnosti i možda tako omogućim mladima da saznaju nešto više o aktuelnim problemima, ili se makar osećate kao deo šire, plemenite priče.”

-USAID i ISC prepoznali su u ovoj inicijativi MTV-ja “prečicu” do mladih ljudi I spremnosti da se oni aktivno uključe u rešavanje društvenih problema, ali sa mesta na kojima se oni inače dobro snalaze – društvenim mrežama, poularnim TV programima i grupnom aktivizmu. Uz popularne ličnosti i energiju mladih, ovaj MTV projekat, osuđen je na uspeh – rekao je Albert Cevallos, direktor ISC-a (Institut za održive zajednice).

Katarina Vučetić se rado odazvala pozivu MTV-ja da se priključi MTV B GOOD kampanji: – Kada su me prvi put pozvali sa MTV-ja i rekli da planiraju pokretanje društveno odgovorne kampanje, pre nego što sam saznala detalje već mi se učinilo zanimljivim. Nakon što mi je objašnjeno da imam priliku da pomognem nekoj od humanitarnih organizacija u Srbiji, odlučila sam da se priključim MTV B GOOD kampanji. Obzirom da sam i ja rodom sa juga, a da je moja mama po profesiji pedagog, opredelila sam se da pomognem deci sa juga i odabrala Društvo za razvoj dece i mladih OTVORENI KLUB izNiša. Mislim da je ovo lepa prilika da se pokaže kako društvene mreže mogu da se koriste u lepe i pametne svrhe, i da kad smo već tamo, možemo da uradimo nešto dobro za svoju zajednicu. Želim svojim ličnim učešćem da pomognem svojoj organizaciji, tako da ćemo se sretati na našemzajedničkom MTV B GOOD Katarina profilu! Vidimo se tamo!”

Povezana vest:  SEPHORA otvorila novu radnju - najveću u Srbiji (FOTO)

Vlade Divac je odabrao Fond Ana i Vlade Divac – HOD

http://www.facebook.com/mtvbgoodvlade

http://twitter.com/bgoodvlade

Sloboda Mićalović se opredelila za Društvo za zaštitu životne sredine Stara Planina

http://www.facebook.com/mtvbgoodsloboda

http://twitter.com/bgoodsloboda

Marko Milićević podržava Klub Mladih Kraljeva

http://www.facebook.com/mtvbgoodmarko

http://twitter.com/bgoodmarko

Katarina Vučetić se odlučila za Društvo za razvoj dece i mladih – Otvoreni Klub

http://www.facebook.com/mtvbgoodkatarina

http://twitter.com/bgoodkatarina