Milica Stefanovic, Dubravka Saranovic Racic, Niveska Bozinovic Prekajski

Rosa nastavlja podršku Institutu za neonatologiju nabavkom neophodne medicinske opreme i edukacijom o važnosti doniranja humanog mleka

„PODRŽIMO POČETAK ŽIVOTA –  POMOZIMO PREVREMENO ROĐENIM BEBAMA”

Posle uspešno realizovane kampanje kojom je opremljena Banka humanog mleka, Rosa nastavlja podršku Institutu za neonatologiju i prevremeno rođenim bebama koje borave u toj ustanovi. Nova kampanja „Podržimo početak života – pomozimo prevremeno rođenim bebama“ koja se realizuje pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja ima za cilj nabavku dodatne opreme za Banku humanog mleka, edukaciju i usavršavanje zaposlenih i kupovinu novih inkubatora, za kojima na Institutu postoji velika potreba.

Kampanja će, takođe imati edukativni karakter jer će kroz različite aktivnosti građani, posebno trudnice i mame, biti informisane o značaju koji majčino mleko ima za novorođenčad i na koji način mogu da doniraju višak svog mleka.

Povezana vest:  Ukusi moga kraja osvojili najviše „Čuvarkuća”

-Izuzetno nam je drago što je Rosa odlučila da nastavi podršku našoj ustanovi, posebno zbog toga što smo zajedničkim angažovanjem ostvarili izuzetne rezultate, opremili smo Banku humanog mleka i motivisali mame da doniraju mleko. Ove godine nastavljamo sa aktivnostima i očekujemo da će kupovina nove medicinske opreme doprineti poboljšanju rada naše ustanove i tome da našim malim pacijentima pružamo najbolje uslove lečenja. Nadam se da će građani prepoznati značaj kampanje i da će naići na veliki odziv – izjavila je direktorka Instituta za neonatologiju Niveska Božinović Prekajski.

Institut za neonatologiju

Kampanja koju su podržali Udruženje roditelj, Bebac i Care direct, traje od kraja juna do kraja oktobra i u tom periodu od prodaje Rosa vode u svim pakovanjima, biće izdvajana novčana sredstva za nabavku pomenute opreme.

Povezana vest:  NIVEA inicijator sređivanja igrališta u Srbiji

-Imajući u vidu da se na Institutu godišnje zbrine oko 1.000 beba, verujemo da ćemo ovom kampanjom doneti veću sigurnost majkama, a njihovim bebama što brži oporavak. Posvećenost i ljubav sa kojom rade zaposleni u ovoj ustanovi, ali i prošlogodišnji rezultati, podstrek su nam da pomognemo najmlađim pacijentima koliko je u našoj moći. Verujem da će se i naši građani priključiti u velikom broju jer je podrška svakog ponaosob dobrodošla. Nadam se da ćemo krajem godine imati razloga da budemo ponosni na ono što smo zajedno uradili – pružili još bolje uslove smeštaja i lečenja prevremeno rođenim bebama i pomogli da što više njih zdravo ode svojim domovima – istakla je Milica Stefanović, menadžer za komunikacije kompanije Coca-Cola.

U našoj zemlji se svake godine prevremeno rodi više od 8.000 beba, od kojih čak 5.000 ima teške zdravstvene probleme i zahteva lečenje. Pod prevremeno rođenom decom smatraju se devojčice i dečaci rođeni pre 37. nedelje, a najmanje preživele bebe u Institutu za neonatologiju imale su tek pola kilograma.

Povezana vest:  ZAŠTITITE KOŽU OD SUNCA - NOVOSTI O ZAŠTITI NA SUNCU

Prošlogodišnja petomesečna kampanja koju su realizovali Institut za neonatologiju i Rosa rezultirala je kupovinom najsavremenije medicinske opreme za Banku humanog mleka i dostavnog vozila. Edukativnim aktivnostima udvostručena je količina prikupljenog mleka, a broj majki koje su donirale mleko porastao je čak deset puta u odnosu na prethodnu godinu. Banka humanog mleka postala je u oktobru prošle godine i  članica Evropske asocijacije banaka mleka. Kampanja je naišla na izuzetan odziv u javnosti, a samo putem interneta priključilo joj se više od 20.000 ljudi.