Bambi_Banat_stand_na_Sajmu_slatkisaBambi eliminisao trans masti iz svih proizvoda

Briga o potrošačima jedno je od osnovnih načela kompanije Bambi. U prilog tome govori i podatak da su iz kompletnog asortimana proizvoda kompanije Bambi eliminisane trans masti. Od novembra 2007. godine umesto hidrogenizovanih biljnih masti postepeno su se uvodile bez trans masti.

U početku je trebalo preispitati mogućnosti primene bez trans masti u svim proizvodima, sa ciljem da se obezbedi kontinuirani visok kvalitet gotovih proizvoda. S obzirom da se radilo o najvećem projektu unapređenja čitavog proizvodnog portfolia, bilo je potrebno mnogo vremena i napora da se to i ostvari.

Povezana vest:  Marija Veljković podržala UNICEF-ovu kampanju posvećenu roditeljstvu

Čitav proces eliminacije trans masti iz svih Bambijevih proizvoda trajao je gotovo tri godine. Za to vreme trans masti su postepeno izbacivane i kontaktirani su renomirani svetski proizvođači masti, kako bi kvalitet proizvoda bio na najvišem nivou. Komplikovana je bila primena bez trans masti za Plazma keks, Wellness i Yo D’oro kao i za celu proizvodnju čokolada. Najkompleksnija je bila primena bez trans masti za kakao prelive i kakao table. Svi koji vole Bambi proizvode, mogu bezbrižno da ih konzumiraju, imajući u vidu da ne sadrže trans masti koje su poznate po izuzetno lošem uticaju na ljudski organizam.

Povezana vest:  Prvo Coca-Cola online kulinarsko takmičenje „Coca-Cola ti donosi ukus slave“

Projekat eliminacije trans masti veoma je komplikovan i kad se radi o jednom tipu proizvoda, a kada se radi o svim proizvodima jedne kompanije, kao što je Bambi, to onda predstavlja izrazito složen posao. Krajnji cilj sprovodjenja ovog izuzetno napornog procesa jeste briga o potrošačima odnosno ljubiteljima Bambijevih proizvoda. Kompanija Bambi ponovo je dokazala da ide u korak sa svetskim trendovima, ali i koliko brine o svojim potrošačima.

Povezana vest:  Prva prolećna ekološka akcija kompanije Fiat Automobili Srbija

“Za potrebe eliminacije trans masti iz naših proizvoda, bilo je potrebno pripremiti materijale koji će najbolje odgovoriti zahtevima proizvoda, pribaviti i oceniti uzorke masti, izvršiti brojne laboratorijske probe i testiranja proizvoda, zatim potvrditi tehnološku izvodljivost, i konačno oceniti kvalitet proizvoda na testovima potrošača. Na ovom zadatku radio je multidisciplinarni tim stručnjaka kompanije Bambi iz svih oblasti, uz saradnju sa svim proizvođačima masti i jedino tako je bilo moguće napraviti čitav portfolio trans free”, ističe Dragan Živanović, direktor proizvodnje u Bambiju.