Sedmoro Odabranih

POZNATO “SEDMORO ODABRANIH” ŠOPING CENTRA KRAGUJEVAC PLAZA

Posle mesec dana takmičenja, šoping centar Kragujevac Plaza izabrao je svoja promotivna lica. Stručni žiri, koji su činili generalni menadžer Plaza centara za Srbiju, gospodin Sagiv Meger, poznata voditeljka TV Avale, Marina Kotevski i Dragoslav Ulić, TV režiser, izabrao je sedam najprikadnijih osoba za uloge koje su zamišljene u spotovima medijske kampanje, koja će u narednih godinu i po dana promovisati šoping centar Kragujevac Plazu. „Sedmoro odabranih“ čine – Suzana Grbović, Jelena Pejović, Nina Vulović, Filip Martinović, Đorđe Miljković, Đorđe Mirković i Nikola Miljković.
„Dobili smo više od 500 prijava za kasting putem naše Fejsbuk stranice. Prva tri kandidata, sa najviše „lajkova“, automatski su prošla u uži izbor, dok je ostatak kandidata pažljivo selektovao naš stručni žiri. Danas, od ukupno 75 kandidata, izabrali smo njih sedmoro koji će predstavljati novi regionalni šoping centar Kragujevac Plaza“, rekao je Sagiv Meger, generalni menadžer Plaza centara za Srbiju.
„Kao kompaniji, naš glavni cilj bio je da dovedemo internacionalne i društvene standarde i da uklopimo šoping centar u život građana. Naša zamisao, od samog početka, bila je da Kragujevac Plaza bude mesto koje će služiti Kragujevčanima i stanovnicima šumadijskog okruga. Veoma smo zadovoljni pozitivnim reakcijama ljudi i time što jasno vidimo da se oni osećaju kao deo projekta i time što osećaju da je projekat deo njih“, zaključio je gospodin Meger.
Podsećanja radi, investitori su uložili 50 miliona eura u izgradnju ovog šoping centra u Kragujevcu, a zvanično otvaranje „Kragujevac Plaze“ zakazano je za kraj februara 2012. godine.
Povezana vest:  MAGIC NIGHT by Vranac pro corde u četvrtak, 15. decembra