MTV_B_GOOD

OTVORENI KLUB IZ NIŠA DOBIO REKLAMU OD MTV-ja

U okviru prošlogodišnje društveno odgovorne kampanje MTV B GOOD, nevladina organizacija iz Niša – Društvo za razvoj dece i mladih Otvoreni Klub, koju je predstavljala Katarina Vučetić, osvojila je kao nagradu za svoj uspeh reklamu od MTV-ja, koja će se emitovati na ovom kanalu!

Članovi Društva za razvoj dece i mladih Otvoreni Klub su, zajedno sa svojom predstavnicom Katarinom Vučetić, u okviru ove kampanje sakupili najviše fanova i „followersa“ na svojim Facebook i Twitter profilima, te su tim povodom zasluženo nagrađeni reklamom od strane MTV-ja.

Povezana vest:  Šta je Tunaholic i zašto je trenutno broj jedan u gastro ponudi Beograda?

Da podsetimo, MTV B GOOD je kampanja realizovana sa ciljem povezivanja mladih ljudi sa humanitarnim organizacijama iz Srbije, putem redovne upotrebe društvenih mreža, kao što su Facebook i Twitter. Kampanju su podržale četiri poznate ličnosti, proslavljeni košarkaški as Vlade Divac, glumica Sloboda Mićalović, DJ Marko Milićević – Gramophonedzie i model Katarina Vučetić. Svako od njih je odabrao po jednu humanitarnu organizaciju iz Srbije čije su ciljeve i aktivnosti podržavali i promovisali tokom trajanja kampanje.

Povezana vest:  Počeo Fejsbuk foto-konkurs: "Večera u tami" prvi put kod nas

Reklama je kreirana u svrhe najnovije kampanje Otvorenog Kluba na temu rešavanja problema netolerancije i diskriminacije, o kojima možete više da saznate na zvaničnoj web stranici Otvorenog Kluba: http://www.oknis.org.rs/balfom/. Pomoć i podršku su i ovog puta pružili učesnici MTV B GOOD kampanje, te je prestavnica ove organizacije Katarina Vučetić pozajmila svoj glas za reklamu, a Marko Milićević – Gramophonedzie svoju pesmu „Simply“.

Povezana vest:  Po hladu kroz Beč uz pomoć interaktivne mape