Deca_bez_roditeljskog_staranja_sa__predstavnicima_kompanije_Strauss_Adriatic

Doncafé za decu bez roditeljskog staranja
 
Zahvaljujući donaciji kompanije Strauss Adriatic, dom za decu bez roditeljskog staranja „Jovan Jovanović Zmaj“ dobio je novi centralni bojler, dok su u stacionaru Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine počeli radovi na opremanju senzorne sobe koja će deci sa posebnim potrebama omogućiti kvalitetnije metode u terapiji. Sredstva za opremanje ovih ustanova prikupljena su izdvajanjem po 50 dinara od prodaje poklon paketa „Šoljica puna ljubavi“, nastalog u okviru projekta „Doncafé i deca boje Vaš pogled na svet“. Tokom ove akcije, crteži mališana iz doma „Jovan Jovanović Zmaj“, nastali na slikarskoj koloniji na Srebrnom jezeru, ukrasili  su ograničenu seriju šoljica. Unikatne šoljice sa osam različitih motiva iz dečije mašte, prodavale su se u poklon paketu, zajedno sa 2X200gr Doncafé Moment kafe, čime je prikupljeno više od 2 miliona dinara.
-Zadovoljstvo nam je da smo i ove godine uspešno realizovali akciju „Doncafé i deca boje Vaš pogled na svet“ i prikupili sredstva za opremanje doma „Jovan Jovanović Zmaj“ i senzorne sobe za decu sa posebnim potrebama u stacionaru Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine. Mališani su dali svoj doprinos u oslikavanju šoljica i zbog toga je naše zadovoljstvo veće što možemo da im se zahvalimo na ovakav način. Nadamo se da će oprema koju smo donirali unaprediti uslove u kojima odrastaju ovi mališani – izjavila je Olivera Jokić, menadžer za odnose s javnošću kompanije Strauss Adriatic.
Doniranjem sredstava od prodaje poklon paketa „Šoljica puna ljubavi“ kompanija Strauss Adriatic je još jednom potvrdila svoje tradicionalno prijateljstvo sa domovima u okviru Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine. Tokom realizacije prethodne akcije u okviru projekta „Doncafé i deca boje vaš pogled na svet“ štićenici doma „Drinka Pavlović“ su oslikali ukupno 22 šoljice koje su bile deo ograničene serije od 2.200 komada. Kompanija Strauss Adriatic otkupila je deo šoljica i inicirala njihovu prodaju svojim poslovnim partnerima. Na taj način prikupljeno je više od milion dinara. Ovim sredstvima kupljeno je novo postrojenje za sušenje veša, nameštaj za Dom i instaliran je video nadzor.

 

Povezana vest:  Finale izbora za Easy Tone ambasadorku „Pogled otpozadi“