NIVEA Blue Boat Event with Rihanna

Rijana više nije zaštitno lice kompanije „Nivea“
 
Pop pevačica Rijana više nije zaštitno lice kompanije „Nivea“. Stiven Hejdenrajh, novi šef „Bajersdorfa“ u čijem je vlašništvu „Nivea“, rekao je da je pevačica odbačena, jer njeno ponašanje nije primereno brendu koji promoviše.
-Reklama sa Rijanom nije mogla da prođe. Ne razumem kako se ‘Nivea’ može dovesti u vezu sa Rijanom – rekao je on nemačkim medijima. „Nivea je kompanija koja se zalaže za poverenje, pouzdanost i porodicu“.
Rijana je glumila u seriji reklama za „Niveu“ koja je prošle godine sponzorisala njenu turneju „Loud“. Njena pesma „California King Bed“ korišćena je kao muzička podloga u kampanji.
Pevačica se takođe pojavila u toplesu u reklami za 100-godišnjicu brenda.
U to vreme, predstavnik kompanije Markus Pinger rekao je da je „Nivea“ oduševljena što ih Rijana podržava u „našoj proslavi i izgradnji nove generacije obožavalaca“.
Proteklih meseci Rijana je fotografisana kako baca novac na striptizete, sa belim prahom na usnama na Koačela festivalu, a nedavno je objavljeno da se ponovo druži sa Krisom Braunom, bivšim dečkom koji ju je pre nekoliko godina pretukao.

 

Povezana vest:  Henkel donirao svoje proizvode KBC-u „Dr Dragiša Mišović - Dedinje“