Pic 03 Qatar Airways' Boeing 787-800 and 787-900

Qatar Airways organizuje nagradnu igru „Na Maldive s ljubavlju. Qatar Airways“ na društvenim mrežama

Avio-kompanija Qatar Airways je, na globalnom nivou, započela nagradnu igru „Na Maldive s ljubavlju. Qatar Airways“, u kojoj se posetiocima stranica ove kompanije na društvenim mrežama pruža jedinstvena prilika da osvoje neverovatne nagrade.
Svi posetioci stranica iz Srbije se mogu jednostavno registrovati za učešće i tako doći u priliku da osvoje glavnu nagradu – fantastičan odmor za dvoje na Maldivima.
Priključite se nagradnoj igri kompanije na stranicama društvenih mreža facebook.com/qatarairways, twitter.com/qatarairways kao i na Internet stranici qatarairways.com/maldiveswithlove.
Učesnici stiču dodatnu priliku da pobede ukoliko pozovu i svoje prijatelje da se priključe online igri. Rezervacija ili kupovina karata nije neophodna za učešće. Pobednici će biti proglašeni 14. februara.
Glavna nagrada obuhvata dve karte biznis klasom avio-kompanije Qatar Airways sa bilo koje destinacije do Dohe, pa zatim do Malea, glavnog grada Maldiva. Pobednici će biti prevezeni hidroavionom iz Malea do kompleksa W Retreat na Maldivima gde će provesti tri nezaboravna dana. Pored toga, provešće i jednu noć u hotelu W Doha.
Takođe, nagradni fond obuhvata i dve karte ekonomske klase za letove kompanije Qatar Airways iz bilo koje destinacije globalne mreže do Malea, i potom prevoz brodom do hotela Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa.
Pored toga, jedan srećni dobitnik će dobiti i dve karte u ekonomskoj klasi avio-kompanije Qatar Airways do bilo koje svetske destinacije gde avioni ove avio-kompanije lete.
Predsednik i generalni direktor avio-kompanije Qatar Airways, Akbar Al Baker rekao je: „Broj fanova avio-kompanije Qatar Airways na Facebook-u, na naše zadovoljstvo, dostigao je cifru od 500.000 fanova za veoma kratko vreme.“
„Sa ovakvim prisustvom na društvenim mrežama, u prilici smo da naše poruke podelimo sa svetom lako i brzo i ovo je naš način da se zahvalimo fanovima i korisnicima koji žele da uživaju u usluzi od pet zvezdica zahvaljujući svom prisustvu na društvenim mrežama.“ rekao je Al-Baker.
Nagradna igra „Na Maldive s ljubavlju. Qatar Airways“ daje korisnicima društvenih mreža priliku da otkriju sjajne usluge avio-kompanije Qatar Airways, kompleksa Starwood Hotels W i Sheraton na jednoj od najekskluzivnijih destinacija koje oduzimaju dah.
Qatar Airways trenutno održava dve linije dnevno na relaciji Doha – Maldivi koje predstavljaju sjajnu vezu sa letovima koji dolaze iz različitih delova Evrope, Afrike i Bliskog istoka.
Jedna od najbrže rastućih avio-kompanija na svetu, Qatar Airways u periodu od samo 15 godina razvila je mrežu od 118 aviona koji lete prema 124 ključne destinacije širom Evrope, Bliskog istoka, Afrike, pacifičke Azije i Amerike sa dinamičnim rastom planiranim za 2013. godinu.
U narednom periodu, avio-kompanija Qatar Airways će uspostaviti i letove ka novim destinacijama obuhvatajući Pnom Pen, Kambodža (20. februar), Čengdu, Kina (19. mart), Čikago, SAD (10. april) i Salala, Oman (22. maj).
Kompleks W Retreat Maldives ima 78 privatnih smeštajnih jednica, od Oaze na plaži (Beach Oasis) do Oaze na okeanu (Ocean Oasis) koja se nalazi u kristalnoj čistoj laguni. Odmarališta su luksuzna, a apartman Ocean Heaven će omogućiti nezaboravan odmor.
Hotelski kompleks Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa je na samo 15 minuta brodićem od aerodorma u Maleu, ima 156 soba i 20 vila, što ga čini neverovatnim mestom koje pruža okeansku idilu.
W Doha Hotel & Residences je mesto na kome se svakodnevni glamur susreće sa urbanom energijom Dohe. Ovaj objekat na centralnoj lokaciji ima 441 sobu i apartman, proglašen je vodećim svetskim biznis hotelom 2012. godine od strane World Travel Awards.

Povezana vest:  Nova godina u Beogradu uz Plavi orkestar i Bajagu