Personalizovane Coca-Cola boce u kampanji Podeli radost - 02Coca-Cola u Srbiji lansirala inovativnu „Podeli radost!“ kampanju sa personalizovanim bocama i limenkama

Coca-Cola je u Srbiji, uporedo sa svim evropskim tržištima lansirala najveću globalnu kampanju personalizovanih proizvoda ikada. U okviru kampanje „Podeli radost!“ Coca-Cola poklanja svojim potrošačima ono najvrednije – svoj brend! Naime, pored ikoničnog Coca-Cola logotipa na limenkama i bocama Coca-Cole i Coca-Cole Zero se nalaze najčešća i najpopularnija imena i nadimci u Srbiji. Ovo je ujedno i prva evropska kampanja u okviru kojeg će boce i limenke biti distribuirane širom Starog kontinenta.

Povezana vest:  Donacije za opšte dobro skoro tri puta veće u 2020. godini

Personalizovane Coca-Cola boce u kampanji Podeli radost - 01
U Srbiji će se na tržištu na limenkama i bocama naći 150 najčešćih imena a ujedno kako bi potrošačima ponudila širi izbor Coca-Cola je pripremila i proizvode sa nazivima kao što su: ortak, brat, sestra, simpatija, porodica i mnoge druge. Kampanja „Podeli radost!“ će zasigurno predstojeće leto pretvoriti u nezaboravno iskustvo uživanja u ovom svetski omiljenom napitku i učiniti ga još zabavnijim i više ličnim nego ikada pre. Potrošačima u Srbiji će biti omogućeno da uživaju u osveženju zajedno sa svojim najdražima darivajući im jedinstvene poklone – personalizovane limenke i boce koje podstiču povezivanje, razgovore i šire radost užitka.
Leto je vreme za druženje, upoznavanje novih prijatelja i avanture. Coca-Cola „Podeli radost!“ kampanja će biti neizostavni deo leta koje je pred nama, nudeći svim obožavaocima nezaboravna iskustva i mnoge druge prilike za još čvršće povezivanje starih prijateljstava i započinjanje novih.

Povezana vest:  Radnici na Nultoj tački iskopali olupinu broda