Kad pijem ne vozim - Doniranje alkometaraApatinska pivara donirala 10 novih alkometara!

Pred početak Dragačevskog sabora i Beer Festa, Apatinska pivara donirala je 10 alkometara Saobraćajnoj policiji Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije. Šestu godinu za redom Apatinska pivara i MUP-a Srbije sprovode akciju „Kad pijem ne vozim“ sa ciljem da edukuju i podignu nivo svesti kod vozača i drugih učesnika u saobraćaju o rizicima kombinovanja pića i vožnje.
„Apatinska pivara i Saobraćajna policija već šest godina ulažu napore da akcijom „Kad pijem ne vozim“ podignu i očuvaju bezbednosti u sabraćaju, posebno tokom predstojećih masovnih manifestacija poput Guče i Beer Festa. Do sada smo donirali 49 alkometara najsavremenije generacije kako bismo pomogli rad MUP-a Srbije i radujemo se nastavku i proširenju saradnje“, istakao je Slobodan Srećković, direktor marketinga Apatinske pivare.
Donacija alkometara deo je šire edukativne nacionalne kampanje „Kad pijem, ne vozim“ koja je pored TV i bilbord kampanje sa sloganom akcije ove godine upotpunjena i saradnjom sa NAVAK-om i kompanijom „Safe driver“.
„Činjenica da prisustvo alkohola u organizmu vozača negativno utiče na sposobnost upravljanja vozilom i povećava rizik od izazivanja saobraćajne nezgode je naučno potvrđena i opšte poznata.
Vozač pod dejstvom alkohola ugrožava svoj život i živote svih drugih učesnika u saobraćaju, uključujući i putnike u vozilu kojim upravlja.
Ipak, postoje vozači koji upravljaju vozilom pod dejstvom alkohola, misleći da alkohol ne utiče značajnije na njihove sposobnosti, što je zabluda koja se često plaća ljudskim životima.
Posebno se zahvaljujem Apatinskoj pivari sa kojom tradicionalno sprovodimo kampanju „Kad pijem – ne vozim“, tokom manifestacija sa velikim brojem posetilaca, a samim tim i vozača, kao što su Dragačevski sabor trubača u Guči i Beer Fest u Beogradu.
Ova kampanja, koja se sprovodi svake godine, dala je primetne rezultate, koji se ogledaju pre svega u značajnom smanjenju broja vozača pod dejstvom alkohola tokom ovih manifestacija, pa i u smanjenju broja saobraćajnih nezgoda i njihovih posledica.
Posebno želim da naglasim da će donacija Apatinske pivare Ministarstvu unutrašnjih poslova, u vidu 10 alkometara, doprineti efikasnom otkrivanju i isključivanju iz saobraćaja vozača koji ne poslušaju poruku kampanje.“, izjavio je Vladimir Rebić, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije.
Pored aktivnosti za vreme Dragačevskog sabora trubača i Beer Festa, akcija će se sprovoditi tokom čitave godine pokretanjem različitih zajedničkih aktivnosti sa ciljem podsećanja javnosti na važnost ličnog doprinosa i odgovornog stava svakog učesnika u saobraćaju, čime ujedno doprinosimo povećanju bezbednosti u saobraćaju.

Povezana vest:  Otvoren Carlsbergov konkurs „Program za lidere budućnosti" - prilika za posao pravo sa fakulteta