dove 5Dečija pozorišta Boško Buha, Duško Radović i Petar Pan u kampanji za pravilno pranje ruku
U okviru Dove nacionalne kampanje za pravilno pranje ruku, koju su sprovode kompanija Unilever, Gradski zavod za javno zdravlje i Gradjanska inicijativa Majka Hrabrost tokom aprila meseca, svaki posetilac tri renomirana dečija pozorišta, uz kupljenu kartu za dečiju predstavu, na poklon će dobiti Dove krem sapun i letak Svetske zdravstvene organizacije o pravilnom pranju ruku. Na taj način, biće podeljeno oko 5 hiljada sapuna i isto toliko edukativnih letaka.
S obzirom da deca spadaju u grupu gde je širenje zaraznih bolesti izuzetno prisutno, organizatori kampanje su se odlučili da pored Osnovnih škola, obdaništa, Svratišta za decu ulice, porodilišta i institucija u kojima borave deca sa posebnim potrebama, u kampanju pozovu i beogradska pozorišta za decu.
Dečijia pozorišta, mališani i njihovi roditelji koji posećuju pozorišta, na taj način su se uključili u borbu protiv širenja zaraznih bolesti, čiji je krajnji cilj pobeda nad zaraznim bolestima i uznemirujućim statistikama među decom predškolskog i školskog uzrasta.
Prema zvaničnim statistikama Instituta za javno zdravlje „Milan Jovanović Batut“, oko 25% dece i oko 30% odraslih ne pere redovno ruke, dok je broj onih koji ne peru ruke pravilno verovatno mnogo veći. Kao rezultat nepravilne higijene ruku, Srbija beleži oko 30 hiljada obolelih godišnje od bolesti prljavih ruku, a u nekim slučajevima ta bolest ima smrtni ishod.
-Čak i tako jednostavna i svima dostupna mera može neverovatno značajno da poboljša opšte zdravstveno stanje stanovnika. Pozorišta su mesta u kojima se poruke shvataju ozbiljno, a naša poruke jeste ozbiljna jer se tiče zdravlja dece – izjavio je Dan Rusu, generalni direktor kompanije Unilever za Srbiju i Crnu Goru.
Povezana vest:  Otvorene dm filijale u Nišu i Kragujevcu