C hello kittyC spidermanSupice „Hello Kitty“ i „Spiderman“ stigle u Srbiju

Posmatrajući navike potrošača i došavši do zaključka da izbor dece sve više utiče na kupovinu i da je svaka treća kupljena supa izbor deteta, kompanija Nestlé, kao lider na tržištu u segmentu dečijih supa, proširila je svoj asortiman i uvela inovaciju u ovu kategoriju. Tako već sada, u Srbiji i na tržištu regiona, potrošači mogu pronaći „C“ i „Maggi“ asortiman „Hello Kitty“ i „Spiderman“ supe.
U današnje vreme, prekomerni unos soli predstavlja veliki problem. Zbog toga je Nestlé u fabrici u Surčinu, prema recepturi koja je posebno razvijena, proizveo supe sa smanjenim sadržajem soli, što je posebno važno za dečiju ishranu. Supe sa popularnim dečijim crtanim likovima i herojem „Hello Kitty“ i „Spiderman“ sadrže zanimljive i neodoljive oblike testenine, napravljene za decu između 9 i 11 godina.
Kako se bliži zima, topli napitak će svima dobro doći, a sa novim i zabavnim rezancima roditelji više neće morati da nagovaraju decu na ovaj obrok. Dečaci i devojčice sada će imati priliku da u tanjiru pronađu svoje omiljene crtane likove i uživaju u supama sa smanjenim sadržajem soli.

Povezana vest:  Prepuna sala mts dvorane solidarno za decu stradalih rudara,Novak Đoković i Patrijarh srpski Porfirije u prvom redu