kurir adriaStvorena najveća medijska kuća na zapadnom Balkanu

U svečanoj atmosferi i pred velikim brojem zvanica iz sveta politike, privrede i biznisa, kompanije Kurir Info i Adria Media Serbia potpisale su danas u hotelu Hyatt ugovor prema kome Kurir Info postaje vlasnik kompanije Adria Media Serbia. Ugovor su potpisali Aleksandar Rodić, generalni direktor kompanije Kurir Info i Alexander Teutsch, generalni direktor kompanije Adria Media Serbia. Ovaj događaj, veoma značajan za medijsko nebo Balkana, podržali su predsednik Vlade Srbije, Ivica Dačić i ambasador Nemačke u Beogradu, Heinz Wilhelm. Činom akvizicije stvorena je vodeća regionalna izdavačka kompanija, koja je lider u segmentima dnevnih novina, magazina i digitala. Kompanija Kurir info trenutno objavljuje 18 štampanih i 14 digitalnih izdanja, među kojima su dnevne novine Kurir, magazini National Geographic, Elle, Cosmopolitan, Men’s Health, Stil Book, Story, Lisa, Sensa i mnogi drugi.
Povodom akvizicije, generalni direktor kompanije Kurir Info, Aleksandar Rodić izjavio je: „Poštovani prijatelji imam čast i zadovoljstvo da vas pozdravim i da vam se zahvalim što ste nam ukazali čast vašim dolaskom na obeležavanje našeg velikog događaja. Današnji događaj doživljavam kao značajni poslovni poduhvat i kao dokaz naše istrajnosti. Ovim smo okončali još jednu fazu razvoja naše kompanije, ispunili naše planove i zaokružili kompaniju u jednu potpuno novu i savremenu celinu. Kupovinom kompanije Adria Media Serbia ulazimo u novi segment tržišta kao lider. Zahvalni smo svima vama koji ste doprineli da ovaj poslovni poduhvat uspe i bude još uspešniji u budućnosti“. Generalni direktor Adria Media Serbia, Аlexander Teutsch, izjavio je „Velika nam je čast i zadovoljstvo da smo u Aleksandru Rodiću i njegovoj firmi KURIR-INFO našli snažnog lokalnog partnera sa velikom ekspertizom i perspektivom. Dosadašnji vlasnici GRUNER+JAHR, SANOMA i STYRIA šalju danas čestitke i iskrene želje za uspehom celom timu firme Kurir-Info. Istovremeno u ime svih njih i svoje lično ime zahvaljujem kolegama iz Adrie Medie Serbia na dosadašnjem angažmanu i profesionalnoj saradnji, i želim im mnogo uspeha u radu kod novog vlasnika.“
Premijer Srbije Ivica Dačić bio je posebno ponosan na stvaranje novog medijskog lidera u srpskom vlasništvu i čestitao je kompaniji Kurir info i Adria Media na ovom poslovnom potezu uz želju da u budućnosti bude više dobrih vesti koje će puniti naslovnice izdanja kompanije Kurir Info.
Za kompaniju Kurir Info, akvizicija predstavlja još jedan korak do ispunjenja važnog dugoročnog strateškog cilja, izgradnje liderske pozicije u medijskom biznisu na teritoriji Zapadnog Balkana. Dosadašnji vlasnici, renomirane svetske kompanije Sanoma, Styria media i Gruner + Jahr, u jakoj konkurenciji su se odlučile za ponudu Kurir Info i garantovani kvalitet u daljem razvoju izdanja.
Strategija kompanije Kurir info je bazirana na zadovoljavanju svih potreba za informacijama naših kupaca i korisnika, kroz ponudu sadržaja koje će pratiti razvoj pojedinca i pružiti mu pravi sadržaj u svakoj fazi njegovog životnog ciklusa. Snažan poslovni model kompanije će biti strukturno i funkcionalno kompatibilan sa ciljevima kompanije, uklopljen u spoljnu sredinu svakog tržišta u kome kompanija ima poslovne operacije.
Podsećanja radi, Kurir info ima 18 štampanih i 14 digitalnih izdanja, 3.500.000 prodatih novina na mesečnom nivou, dok je prosečna dnevna prodaja novina 115.000. Prosečna mesečna prodaja magazina iznosi 220.000, sa preko 1.100.000 čitalaca magazina mesečno.

Povezana vest:  Robin Vilijams se podsmeva haljini Kim Kardašijan